|
Iphone 6 plus |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-November-2014 kl. 21:51 |
Så har jeg fået bestilt 3 stk i 64gb ankommer på torsdag, og lidt spændt for de er lidt store... Men syntes skærmen er lækker.. Og glæder mig især også til at se om kameraet er blevet bedre end det i min iphone 5.
Har købt direkte hos apple |
|
Mvh
René |
|
Casper
Guld medlem Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spændende og tillykke med storindkøbet!
Jeg glæder mig til at høre om en lille anmeldelse fra dig af ;) |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
... mit gæt er, at du ikke kan have de tre i lommen. Én er stor nok i forvejen
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
I Aarhus har de store lommer, da lønnen blir udbetalt i bananer :-O
Sorry Rene, kunne ikke dy mig for at hive en gl Aarhus historie op.. |
|
pdrhan
Guld medlem Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og Camera ER bedre end I 5S
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har lige set en one plus one - iPhone 6plus er vel samme størrelse. Det er godt nok alt for stort til min smag (og lommer)
|
|
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
well end i hver hånd og en på håndleddet ;o))
spøg til side.. lillemor får den ene også er den anden til en kollega. jeg plejer at købe en pdair bæltetaske http://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-6-plus-142859p.html der tænker jeg ikke størrelsen betyder så meget, er meget spændt på om jeg kan mærke den ekstra vægt.. den er jo alligevel omkring 60gr tungere såvidt jeg lige husker og min storesøster blev glad for jeg opdaterede hun får min gamle 5er, så får jeg hendes 4er til backup hvis der sker noget.. og den yngste bliver 8 år næste gang han er begyndt og plage om en tlf.. så kan han få den når han har opført sig ordentligt i et år og hellere æbler, end bananer i løn |
|
Mvh
René |
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har også fået en 6+64gb - klart den bedste iPhone nogensinde imho.
Ja, den er stor, endda en anelse større end min Oneplus One, men i disse tider hvor smartphones for nogle er mere mini computere end bare telefoner, så er størrelsen med til at gøre det til et langt bedre arbejdsredskab. Den er en fornøjelse at bruge. Har haft min i ca 3 uger nu, og hvis jeg går tilbage til min 5s virker den håbløst lille. Og ja kameraet er en tand bedre end i min 5s, især er den hurtige autofokus og OIS, samt hvidbalance/exposure der næsten altid rammer korrekt rigtig god. Det kniber lidt med low light indendørs billeder og man kunne måske godt have ønsket lidt flere pixels end de 8mp, men udover det er det kun positivt. Kameraet er super hurtigt og leverer næsten altid gode billeder uden nogen anstrengelser. Tillykke med den René, du kan godt glæde dig :) Her er et par billed eksempler Redigeret af spawn - 01-December-2014 kl. 17:43 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
jup - som spawn siger, der er en markant forbedring af kameraet i forhold til tidligere. Det er endda ret voldsomt synes jeg. - kom selv fra en 4s, og har ikke verdens største hånd, men 4,7 er maks for mit vedkommende og nøjedes med en alm 6'er, så må jeg være ligeglad med FHD skærmopløsninger og alt ande. til gengæld tror jeg analytikerne i den grad har ret i at apple med de 2 telefoner i den grad kanibaliserer deres eget ipad marked, og det kunne godt tegne en fremtid med en macbook air erstatning og en mini der stille afgår ved døden på et eller andet tidspunkt. Ved i hvert fald at jeg er begyndt at bruge mobilen til markant mere nyhedslæsning via flipboard end på 4'eren, også i forhold til ipad'en.
|
|
rhsin
Funktioner
Tak(0)
|
sikke en rejse de er på.. ifølge tracking
02 Dec 2014 09:00:00 Kolding Out For Delivery. 02 Dec 2014 06:57:27 Kolding Shipment Received At Tnt Location 01 Dec 2014 21:10:05 Arnhem Hub Shipment In Transit. 01 Dec 2014 19:48:36 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point. 01 Dec 2014 14:56:35 Ide Centre Shipment In Transit. 01 Dec 2014 10:06:40 Arnhem Hub Shipment In Transit. 30 Nov 2014 01:02:29 Pudong International Airport Shipment In Transit. 29 Nov 2014 19:05:41 Pudong International Airport Shipment Received At Tnt Location 29 Nov 2014 16:31:00 Zhengzhou Shipment In Transit. 29 Nov 2014 16:11:38 Zhengzhou Shipment In Transit. 29 Nov 2014 14:09:13 Zhengzhou Shipment Collected From Customer |
|
Mvh
René |
|
rhsin
Funktioner
Tak(0)
|
weee.. så blev de leveret.. og første manøvre er at installere system 8.1.1 for det kræver icloudbackuppen det kunne de sguda godt have gjort..
|
|
Mvh
René |
|
rhsin
Funktioner
Tak(0)
|
så kører den, dejlig lækker.. og stor.... kan dog godt blive lidt pigefornærmet over at en 64GB telefon kun har en kapacitet på 55,7GB.. eller er det efter systemet har slugt sit?.. jeg har 45GB tilgængeligt med det som er hentet indtil nu fra icloudbackup
|
|
Mvh
René |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |