|
Hvilken streaming-udbyder skal jeg vælge? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-December-2014 kl. 08:43 |
Hej folkens!
Jeg har skrottet alt, hvad der hedder analog antenne, og har indtil videre streamet DR's kanaler på min chromecast. Det har fungeret fint indtil videre, men nu vil konen meget gerne have nogle flere programmer. Hvordan får jeg streamet, så meget som muligt, til så billig en pris som muligt? Jeg har kigget på WatzMeNow, men de har ikke nok kanaler, synes jeg. Hvad med ViaPlay? Kan man streame live tv hos dem? Mvh. Thomas
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja - hvis ikke det er så vigtigt med kvalitet - men det er ok. Jeg bruger den til rejser/sommerhus osv. Det koster ca 140 kr pr mdr. Men du kan jo prøve, man dør ikke af 140 kr. :-)) Om det virker med chromecas ved jeg ikke..
ntv.mx
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
PS. det virker fint med en android box sat til tv via xbmc.
|
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Jeg vil gerne have det hele samlet i en samlet løsning. Altså alle de danske kanaler live streamet naturligvis og måske 3+, 6'eren, og alle de sports kanaler til Premier League, Champions League, La Liga osv. :-)
|
|
![]() |
|
technology ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
Tror du skal over i en normal tv pakke hvis det hele skal samles. Men billigt bliver det næppe. Jeg har personligt Watch me now kombineret med viaplay,netflix og hbo. Det giver mig et fint udbud af tv udsendelser og film. Og sammenligner man med de normale tv pakker vi havde før er det stadig billigt. |
|
![]() |
|
kim80 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-September-2012 Status: Offline Point: 16 |
Viaplay til 79 kr. giver ikke adgang til live streams, men hvis du har en chromecast kan du prøve viaplay gratis i 3. mdr.
Se evt. her https://cast.google.com/chromecast/offers/
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1065 |
Det findes ikke. |
|
![]() |
|
Det var da interessant... Jeg troede vi gik ind i 2015 lige om lidt... Suk...
|
|
![]() |
|
kim80 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-September-2012 Status: Offline Point: 16 |
Det nærmeste du kommer er nok http://ww3.telia.dk/tv/tv-pakker-og-kanaler/
Men de har ikke har ikke Viasat kanalerne, og koster nok det samme som kabel tv/boxer.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |