recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken streaming-udbyder skal jeg vælge?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken streaming-udbyder skal jeg vælge?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken streaming-udbyder skal jeg vælge?
    Sendt: 05-December-2014 kl. 08:43
Hej folkens!

Jeg har skrottet alt, hvad der hedder analog antenne, og har indtil videre streamet DR's kanaler på min chromecast.

Det har fungeret fint indtil videre, men nu vil konen meget gerne have nogle flere programmer.
Hvordan får jeg streamet, så meget som muligt, til så billig en pris som muligt?
Jeg har kigget på WatzMeNow, men de har ikke nok kanaler, synes jeg.

Hvad med ViaPlay? Kan man streame live tv hos dem?

Mvh. Thomas
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 09:15
Tja - hvis ikke det er så vigtigt med kvalitet - men det er ok. Jeg bruger den til rejser/sommerhus osv. Det koster ca 140 kr pr mdr. Men du kan jo prøve, man dør ikke af 140 kr.  :-)) Om det virker med chromecas ved jeg ikke..

ntv.mx
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 09:28
PS. det virker fint med en android box sat til tv via xbmc.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 09:29
Jeg vil gerne have det hele samlet i en samlet løsning. Altså alle de danske kanaler live streamet naturligvis og måske 3+, 6'eren, og alle de sports kanaler til Premier League, Champions League, La Liga osv. :-)
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 09:42
Oprindeligt skrevet af RaGa_MuFFiN RaGa_MuFFiN skrev:

Jeg vil gerne have det hele samlet i en samlet løsning. Altså alle de danske kanaler live streamet naturligvis og måske 3+, 6'eren, og alle de sports kanaler til Premier League, Champions League, La Liga osv. :-)

Tror du skal over i en normal tv pakke hvis det hele skal samles.
Men billigt bliver det næppe.

Jeg har personligt Watch me now kombineret med viaplay,netflix og hbo.
Det giver mig et fint udbud af tv udsendelser og film. Og sammenligner man med de normale tv pakker vi havde før er det stadig billigt.
Til top
kim80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-September-2012
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 09:49
Viaplay til 79 kr. giver ikke adgang til live streams, men hvis du har en chromecast kan du prøve viaplay gratis i 3. mdr. 

Se evt. her https://cast.google.com/chromecast/offers/
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1065
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 10:04
Oprindeligt skrevet af RaGa_MuFFiN RaGa_MuFFiN skrev:

Det findes ikke.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 10:05
Det var da interessant... Jeg troede vi gik ind i 2015 lige om lidt... Suk...
Til top
kim80 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-September-2012
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2014 kl. 10:26
Det nærmeste du kommer er nok http://ww3.telia.dk/tv/tv-pakker-og-kanaler/
Men de har ikke har ikke Viasat kanalerne, og koster nok det samme som kabel tv/boxer.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu