|
TELIA IP-TV med boks, erfaringer? |
Besvar |
Forfatter | |
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-December-2014 kl. 22:00 |
Hej Alle!
Jeg er ved at være lidt træt af Stofa, da "start forfra +" er blevet mega ustabilt, og Stofa ikke kan løse det... De mener at det er mit antennekabel (???), som blev monteret af en Stofa tekniker sidst jeg havde problemer. Nå, Telia kan levere 20Mb internet og IP-TV til en pænt fornuftig pris, og man kan få HBO Nordic (HD) for 65 kr/md. Pt. ingen oprettelse og man får rabat på abb! Er der nogen der har erfaringer, både gode og dårlige?? -HD kvalitet -Lyd -Stabilitet -Boksen (m/ HDD) osv... På forhånd tak for input. It´s a jungle out there...
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lytter lige med her. Er nemlig også ved at skifte væk fra Stofa og Telia IP-TV lyder prismæssigt umiddelbart ret ok.
|
|
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm, lader ikke til at der er nogen med erfaringer...?!!
Når man taler med Telia er alt fryd og gammen. Ville dog hellere høre nogen brugererfaringer!
|
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der var en test af diverse IP TV udbydere for et års tid siden ,hvor Telia blev fundet bedre end TDC og Fullrate.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |