|
Kalibrering af LG 55LB561 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amphibia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2014 kl. 10:48 |
Hej alle.
Jeg har købt dette dejligt store 100/50hz tv på tilbud i Bilka. Jeg har indtil videre valgt "BIOGRAF" profilen. Den føles dog lidt mørk. På forhånd Tak ! |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er fint at gå ud fra den indstilling, det gøres af flertallet, de indstillinger som andre får frem passer ikke nødvendigvis til dit panel, da de ikke opfører sig ens, så det skal justeres op individuelt. Der er diverse værktøjer til det formål, nogen siger de er gode andre er i mod dem. Jeg bruger BDen fra DVE, den finder jeg udmærket til det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
Har lige checket hos drengene. Deres indstillinger er:
Baggrundslys:89 Kontrast:85 Lys:58 Skarphed:40 Farve:56 Farvetone:G7 Farvevarme:C20 Hvis du ikke synes om disse indstillinger, så gå ind i Guiden Billede, som hjælper med sammenligninger.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Amphibia.
Bare for god ordens skyld, så er der ikke tale om "kalibreringsindstillinger", men blot om almindelige indstillinger af farve og lys m.v. Decideret kalibrering sker via kalibreringsudstyr og servicemenuen! Kun på den måde får du korrekt farvebalance, bedst mulig kontrastforhold m.v. M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |