|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
brutusaurus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2009 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-November-2014 kl. 17:59 |
Hej,
Så blev de solgt.
Redigeret af brutusaurus - 01-Januar-2015 kl. 12:15 |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Satans også.... Din sub er i "forkert"farve... :) held og lykke med salget
|
|
![]() |
|
brutusaurus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2009 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 65 |
Sub'en er solgt. Har opdateret første post
Redigeret af brutusaurus - 29-November-2014 kl. 00:25 |
|
![]() |
|
Alle dele befinder sig i Taastrup nær København
|
|
![]() |
|
Er der virkelig ingen der har nogen interesse i disse komponenter. Evt. nogle bud for at se om priserne er helt hen i vejret?
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Jeg vil nødig blande mig, men bare hjælpe måske?
Priserne på on wall og denon er spot on, det bare et spørgsmål om der er nogen der mangler dem... Derimod tror jeg prisen er "en smule" for høj på B&Werne... Det kun ca. 20% i afslag ikk? Det tror jeg ikke folk stiller sig tilfreds med i forhold til de er brugte og 3 år gamle... (selvom det er peanuts for de fantastiske højttalere).... Mange andre mærker/modeller bliver solgt for -30/40 % af nyprisen bare de er 1-2 år gamle... Bare en tanke, held og lykke med salget :)
Redigeret af Rasmus8D - 30-November-2014 kl. 21:21 |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Mange tak for input.
Det er nok rigtig nok at de er prissat sat lidt højt. Jeg er åben for bud, men har ikke travlt med at få dem solgt, så jeg venter på "den rette pris" som dog ikke nødvendigvis er det priseksempel jeg har givet.
|
|
![]() |
|
Så er baghøjttalerne solgt.
Post 1 er opdateret til at afspejle dette.
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Det er jo også nu engang dine :-) det absolut heller ikke hverdag man ser dem til salg, så det skal prisen jo også afspejle... Fede højttalere ;-)
Held og lykke med det! PS må være noget kanon grej der skal overgå dette ;-)... |
|
|
|
![]() |
|
Hvad der kommer til af afløse mit nuværende setup kommer helt an på hvor meget jeg kan få for det nuværende ;-)
|
|
![]() |
|
Haha okay, følger spændt med ;-)
|
|
|
|
![]() |
|
Ny pris på højttalerne.
Har flyttet receiveren til sin egen tråd.
Redigeret af brutusaurus - 08-December-2014 kl. 19:39 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |