|
US Xbox one i Danmark? |
Besvar |
Forfatter | |
turbonegro
Super bruger Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-December-2014 kl. 19:19 |
hurtigt spørgsmål.
En ven står i New York, hvor de nærmest forærer Xbox one væk. Kan den uden problemer bruges i Danmark? Eller kræver det ny strømforsyning f.eks.? Er spil regionskodede? |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stikket på strømforsyningen vil ikke passe her. Om den kan klare vores strøm vil fremgå af selve strømklodsen. Ellers skal du have en dansk strømforsyning, eller en stepdown converter.
Konsollen blev gjort helt regionsfri efter der, som bekendt, var MEGET brok over at de havde låst den i hoved og røv. Jeg har en UK konsol, som er indstillet til at gå på den amerikanske Live butik. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke at PSUen kan bruges overalt, det ville være mærkeligt andet, når nu de til andet udstyr PC, Kamera, Telefoner og andet kan bruges overalt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke man skulle tjekke for at være sikker.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det vil tydeligt fremgå. 110 - 240V 50 - 60 Hz. Som der også vil stå mangfoldige andre. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Xbox One power brick findes faktisk i 3 udgaver. En international, en med 100-110v og en med 220-240v. Så du skal kigge godt efter, inden du slutter den til i et dansk hjem. Jeg ved dog ikke, om man kan se det udenpå æsken. Få ham evt. til at spørge i butikken.
Men skulle du være så uheldig, at få en 100-110v, så kan en der passer i danske hjem, købes på eBay: http://www.ebay.co.uk/itm/AC-Adapter-Charger-Charging-US-Power-Supply-Cable-For-Microsoft-XBOX-ONE-Console-/271667699379?pt=UK_Chargers_Docks&hash=item3f40a81eb3 Så skal du bare bruge et kabel med dansk stik i enden. Det er samme type, som bruges til stationære computere og meget andet.
|
|
david79
Bruger Oprettet: 26-September-2008 Sted: mn, USA Status: Offline Point: 173 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den strøm forsyning som er med i Danmark kunne ikke klare 110v (Xbox One uden Kinect), så du kan ikke være sikker på at det fungerer den anden vej.
Jeg ved ikke hvad den koster i New York, men den ligger omkring $300-$350 + tax de fleste steder her, så den er ikke så billlig. |
|
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor skriver du så det sludder i dit første indlæg her i tråden? |
|
turbonegro
Super bruger Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
Funktioner
Tak(0)
|
Takker. Havde en fornemmelse med den strømforsyning. Jeg tror han dropper købet, da han ikke er så elektronik kyndig at kunne overskue selv så simpelt et skift.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4615 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da jeg tjekkede ved lanceringen fandt jeg ud af, at Microsoft har to versioner. En til EU og en til USA. Strømforsyningen kørte med andre ord enten 110V eller 240V. Jeg ved ikke om de har ændret det siden da, men det fik da mig til at droppe idéen med at importere fra USA, da jeg ikke gad at have en larmende og summende aktiv strømkonverter sat ind imellem.
Redigeret af Rasmus Larsen - 10-December-2014 kl. 06:56 |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som jeg skrev tidligere, der findes 3 udgaver af PSU'en. Men passer den ikke, så køb da den til 100kr på eBay. Hvis der er nogle penge at spare på den i USA, så er det da næsten dumt at lade være.
Det er jo ikke svært at skifte den. Overhovedet.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |