recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - US Xbox one i Danmark?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

US Xbox one i Danmark?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér turbonegro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: US Xbox one i Danmark?
    Sendt: 09-December-2014 kl. 19:19
hurtigt spørgsmål.
En ven står i New York, hvor de nærmest forærer Xbox one væk.
Kan den uden problemer bruges i Danmark?
Eller kræver det ny strømforsyning f.eks.? Er spil regionskodede?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 19:27
Stikket på strømforsyningen vil ikke passe her. Om den kan klare vores strøm vil fremgå af selve strømklodsen. Ellers skal du have en dansk strømforsyning, eller en stepdown converter.

Konsollen blev gjort helt regionsfri efter der, som bekendt, var MEGET brok over at de havde låst den i hoved og røv. Jeg har en UK konsol, som er indstillet til at gå på den amerikanske Live butik.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 19:35

Mon ikke at PSUen kan bruges overalt, det ville være mærkeligt andet, når nu de til andet udstyr PC, Kamera, Telefoner og andet kan bruges overalt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 20:07
Mon ikke man skulle tjekke for at være sikker.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 20:12

Det vil tydeligt fremgå. 110 - 240V 50 - 60 Hz. Som der også vil stå mangfoldige andre.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 21:05
Xbox One power brick findes faktisk i 3 udgaver. En international, en med 100-110v og en med 220-240v. Så du skal kigge godt efter, inden du slutter den til i et dansk hjem. Jeg ved dog ikke, om man kan se det udenpå æsken. Få ham evt. til at spørge i butikken.

Så skal du bare bruge et kabel med dansk stik i enden. Det er samme type, som bruges til stationære computere og meget andet.
Til top
david79 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2008
Sted: mn, USA
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér david79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 23:48
Den strøm forsyning som er med i Danmark kunne ikke klare 110v (Xbox One uden Kinect), så du kan ikke være sikker på at det fungerer den anden vej.

Jeg ved ikke hvad den koster i New York, men den ligger omkring $300-$350 + tax de fleste steder her, så den er ikke så billlig.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2014 kl. 03:54
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det vil tydeligt fremgå. 110 - 240V 50 - 60 Hz.

Hvorfor skriver du så det sludder i dit første indlæg her i tråden?
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Point: 290
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér turbonegro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2014 kl. 06:55
Takker. Havde en fornemmelse med den strømforsyning. Jeg tror han dropper købet, da han ikke er så elektronik kyndig at kunne overskue selv så simpelt et skift.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 4614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2014 kl. 06:56
Da jeg tjekkede ved lanceringen fandt jeg ud af, at Microsoft har to versioner. En til EU og en til USA. Strømforsyningen kørte med andre ord enten 110V eller 240V. Jeg ved ikke om de har ændret det siden da, men det fik da mig til at droppe idéen med at importere fra USA, da jeg ikke gad at have en larmende og summende aktiv strømkonverter sat ind imellem.

Redigeret af Rasmus Larsen - 10-December-2014 kl. 06:56
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2014 kl. 16:56
Som jeg skrev tidligere, der findes 3 udgaver af PSU'en. Men passer den ikke, så køb da den til 100kr på eBay. Hvis der er nogle penge at spare på den i USA, så er det da næsten dumt at lade være.

Det er jo ikke svært at skifte den. Overhovedet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu