|
Hvilken Sonos |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
euglena ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-December-2008 Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-November-2014 kl. 11:25 |
Hej med jer.
Er lidt i tvivl om hvor jeg får mest value for money. Jeg streamer udelukkende musik fra Spotify til en Sonos 3 (stue) og Sonos 1 (værelse). Jeg tænker at det er tid til at opgradere lyden lidt i et af rummene for at få en bedre stereolyd. Så mine valgmuligheder står mellem at: 1) en mere sonos 1 og så sætte dem op i stereo 2) en mere sonos 3 og så sætte dem op i stereo 3) en sonos 5 4) en sonos:amp + et par nye højtalere (dog meget dyr løsning) Nogen der har input til fx om 2stk sonos 1 eller 3 er bedre end EN sonos 5? På forhånd tak for jeres svar.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er mange andre højttalere, der er bedre end Sonos 1,3 og 5. Jeg har en Sonos 5 i køkkenet, og jeg synes ikke den er god nok til primær musik i stuen.
I stedet for Sonos connect:amp kunne du evt tage en Sonos connect + 2 aktive højttalere. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Et sæt Dynaudio XEO 3 er på tilbud til 8 tkr, en Connect koster lidt under 3 tkr.
Så det bliver knapt 11 tkr, det er en del mere end de 6 tkr for 2 sonos play 5. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7199 |
den billige løsning er 2 stk Sonos play 1 som stereo.
Ikke high end men kanske brugbart til den mindre stue. Den fede løsning er Sonos connect. en NAD forstærker samt to gode højttalere.
|
|
![]() |
|
tetrahym ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-December-2011 Status: Offline Point: 8 |
Hej. Tak for jeres besvarelser. Endte med at købe en Sonos:1 mere og sætte dem i stereo, det fungerer ganske fint i det lille rum.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
De spiller også bedre en play5. Jeg har begge og havde man kunne få Play1 da jeg købte min 5'er, så var det blevet 2 af dem i stedet.
Redigeret af Torben Rasmussen - 10-December-2014 kl. 19:59 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Spiller 2 play 1 bedre end 2 play 5. Det er da en vigtig observation. For med de 3 tkr sparet mangler man jo kun 2200 for at få en SUB og 2 P1 kontra 2 P5. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Ja, herhjemme gør de.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |