recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Distribution af antennesignal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Distribution af antennesignal

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Distribution af antennesignal
    Sendt: 09-December-2014 kl. 22:00
Hej

Jeg har gang i en større ombygning.

Jeg er kommet til antenneánlægget, men hvad skal jeg have?

Jeg får tv via Yousee. Jeg skal have to antennestik i stuen, et i køkkenet, et i soveværelset og et på kontoret lige nu. Til foråret skal jeg have i en tilbygning med to rum, men jeg ved ikke hvor mange stik jeg skal have intilbygningen. Hvad havde i gjort?

Skal jeg have en forstærker med indbygget splitter, eller skal jeg benytte den fordeler jeg har allerede som har et internet samt to antenne ud. Kører det ene antenneudtag til "hovedfjernsynet" og kører det andet til en forstærker der splitter udstil de resterende tv?

På forhånd tak.
Lasse
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Maj-2007
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 22:58
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2014 kl. 21:47
Tak.

Men er vejen frem når jeg skal have 7-9 udtag, at tage det ene udtag fra den fordeler på loftet som hovedkablet går ind i og som har to tv ud og en data ud. Kører det ene udtag til hovedtv'et, og det andet udtag til en forstærker og en fordeler med 8 udtag?

Skal forstærkeren have 8 udtag også?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu