|
Tilslutning hvordan ? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
mhpdk
Bruger Oprettet: 04-Oktober-2013 Status: Offline Point: 65 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-December-2014 kl. 18:07 |
Hey
Jeg har lidt problemer med tilslutningen til projektoren Jeg skal se en film på min projecter. Men kan ikke få noget billede frem. Hvor i min tilslutning er den gal ? Hdmi fra pc til hdmi out på yamaha rx-v675 projecktor videre fra hdmi ind til min projecktor for at få surround lyd rundt i højttalerne. Hvad gør jeg galt ? |
|
mhpdk
Funktioner
Tak(0)
|
Projecktor er en benq w1070+ og stikket går ind i hdmi 1 på projecktor
|
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit første bud vil være at den er gal i din computer. Kan computeren se at den er connected til din reciever under grafikkortindstillinger?
|
|
mhpdk
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jeg ik sikker på. Hvor tjekker jeg det ?
Før projektoren kørte jeg det på samme måde bare på mit alm tv. Der kunne computeren fint finde ud af det. Helt automatisk |
|
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
HDMI OUT PC » HDMI IN BD YAMAHA » HDMI OUT YAMAHA » HDMI IN PROJECTOR
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
mhpdk
Funktioner
Tak(0)
|
Så jeg har sat forkert ?
Jeg skal bytte hdmi 1 på yamaha med hdmi out ? |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at tilslutte PC direkte til Projektor.? Har du prøvet med anden kilde end PC.? Har du i der hele taget foretaget en fejlfinding.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
mhpdk
Funktioner
Tak(0)
|
Et nyt problem
Hvordan får jeg den opsætning til at virke. Sådan at jeg jeg blot ser alm tv. Så får jeg arc på mit til til at virke på receiveren også. Lige pt er det sat op som Jesper skrev. Bortset fra at pc out og arc fra tv. Går ind i en hdmi switch som så går ned i hdmi out på receiveren. Men jeg kan ikke få noget lyd fra tv'et. |
|
mhpdk
Funktioner
Tak(0)
|
Pc direkte til projecktor virker fint men giver ingen lyd i anlæg :)
Så afventer hjælp på det seneste spørgsmål ang det arc. Lyd fra tv |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Altså hvis din PC sammen med TVet går via en Switch til HDMI OUT på Reciver, så kan det jo ikke virke. TV skal i HDMI Out på Reciver for at ARC virker, så det er rigtigt, Projector skal også i HDMI Out for at få signal fra PC som jo skal i et HDMI IN på Reciver, Anynet eller hvad det hedder på dit ukendte TV skal så aktiveres, ander ting skal også aktiveres, men som skrevet så er TVet ukendt for os, så det skal lige vides. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
mhpdk
Funktioner
Tak(0)
|
Har mit panasonic tv. Model 2014 i 50"
Hele opsætningen virker næsten som den er nu. Panasonic tv hdmi arc out til hdmi switch 1 projecktor til switch 2. Fra switch ind i hdmi out på receiver. Pc til hdmi 1 ind på receiver Det er som sådan fint. Mit eneste problem er når hdmi switch står på 1. Altså tv. Så kan jeg ikke få lyden ned på receiveren. Selvom den køre som før. På panasonic tv hdmi 2. Altså den med arc. Hvordan løses det |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kunne forstille mig, at hvis du fjerner Switch mellem TV og Reciver, så er der lyd fra TV på Reciveren. Switch tillader næppe ARC. |
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |