|
S. Jamo Center 100 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-December-2014 kl. 17:42 |
Jeg har opgraderet lidt i sommerhuset og sælger derfor min Jamo 100 Center.
Den spiller fint og er rimelig pæn. Den har brugsspor.
![]() ![]() Jeg lader den gå som en auktion der slutter lørdag den 13. december klokken 10:00.
Den befinder sig i 2630 Taastrup, hvor den skal afhentes når auktionen slutter.
Mindste pris 75 kr.
Byd løs. ![]() Redigeret af Mufti - 10-December-2014 kl. 05:22 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
75,- er budt.
![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
100
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Så er vi i gang.
Bud modtaget.
|
|
![]() |
|
Er der ikke nogen der vil byde mere end 100 kr. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
Hov, skal den afhentes???
Der er ikke mulighed for at den kan sendes, hvis jeg betaler for porto?? |
|
![]() |
|
Jeg er ikke meget for det. Men det kan vi godt aftale.
|
|
![]() |
|
Husk auktionen lukker i morgen klokken 10.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
125,-
|
|
![]() |
|
Auktionen er slut.
PM sendt.
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Desværre sprang Henrik B i målet. Den kan hentes for 100,- i Taastrup.
Ellers ryger den på genbrugspladsen.
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Hvis du gider at sende den vil jeg godt give 150 incl porto
|
|
Ning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |