|
Nyt Smart TV - |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
Schluter ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2014 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2014 kl. 14:01 |
|
Hej,
Står i den situation at skulle have nyt tv. Min viden på området er sparsomt så håber på lidt assistance. Jeg har følgende krav/ønsker: - Min 40 Tommer - Maks 48 Tommer - Fuld HD - Slankt elegant design. Gerne så lidt ramme som muligt. Hvad vil I anbefale? Sig endelig til hvis der skal uddybes yderligere. V. Patrick,
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Og dit budget ?
|
||
![]() |
||
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
|
Panasonic AS640-serie får mange rosende ord på vejen. Dog bemærk at betragtningsvinkel er begrænet til 30-35º da vi snakker AV-panel. Men for de fleste er det nok uden betydning. Og prisen er rigtig fornuftig (48" koster pt. 4.200,-).
Test: http://www.hdtvtest.co.uk/news/tx40as640b-201406183815.htm |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Ok! Så ordentlig billed- og lydkvalitet er ikke noget krav!!!??? ![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Jep! Har den i 55". Er absolut anbefalelsesværdig. M.v.h. |
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Panasonic har vel efterhånden brug for at blive støttet omkring tvproduktion. Desværre. Jeg foretrækker dog snarere Samsung i kvalitet både i billede, formåen og i software, selv om jeg tidligere havde et udmærket plasma tv fra Panasonic. Forskellen er dog stor.
Markedsandelenen viser også kvalitetsforskellen - med mindre man opfatter folk som uintelligente eller ret blinde. Jeg fik forevist et Panasonic uhd ved forrige køb, men valgte Samsung både ud fra billede, øvrig kvalitet og hvad det magter. Og det er flot både i detaljer, når det viser hastighed og samspil med andre enheder. Også herinde på recorder.dk må man desværre tage sig i agt for såkaldte skjulte sælgere. Følg med i debatten, når de blotter sig. Det sker som regel, når de udtaler dig om andre produkter, end de selv har. |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Jamen så blotter jeg mig ![]() Men det glæder mig usigeligt at du er fortrøstningsfuld omkring Samsungs Firmware med tanke på, hvad mange har været udsat for på netop dette område. Men okay - måske er Samung blevet bedre. |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Ingen tvivl om firmware kunne være bedre. Dette har jeg også oplevet fra andre fabrikater med mine hurtigt udskiftede produkter. Mon ikke det er et resultatet af hastighed for at vise nyt. Dette problem er ikke kun relateret til TV branchen. Det ser vi overalt. Det tager jeg mig ikke af. Bare det bliver løst, og jeg må sige, at Samsung har løst alt det, jeg savnede. |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
JohnHDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: Køge, Danmark Status: Offline Point: 21 |
|
Sony 48" , flot billede, rimelig lyd og meget slank ramme/design. Godt tv til prisen.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL48W605BBAE/sony-48-smart-tv-med-wi-fi-kdl48w605b
|
||
![]() |
||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
|
Vær opmærksom på at denne model vidst nok IKKE understøtter VIAPLAY...
|
||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19817 |
|
Yes, yes. Prosonic leverer super kvalitet, specielt på det danske marked..........eller noget. Samsung er det firma der bruger langt flest penge på reklamer og har fået proppet ind i hovederne af folk at de leverer kvalitet. Klaus |
||
![]() |
||
|
Vi lader billedet stå et øjeblik ![]() Redigeret af bentpetersson - 12-December-2014 kl. 21:38 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |