|
Yamaha A830 kraftfuld nok til CM8 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2014 kl. 15:12 |
Jeg finder åbenbart ingen ro ift hjemmebio mm. Derfor kan jeg ikke lade være med at kigge brugt markedet igennem.
Jeg har pt en Aventage 830, som jeg nu bruger med en Zensor 5 surround pakke og det spiller fint. Som bekendt er B&W jo nogle der skal bruge noget benz. Så vil den 830 kunne trække et par CM8 som fronter?
Jeg har et lille rum og tænker CM1 som bagkanaler |
|
![]() |
|
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 354 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et par CM8 spændt for en A830 og ikke nok med at det foregår fuldstændig problemfrit, så lyder det også helt fantastisk.
![]() |
|
—
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Det lyder spændende.. Men for pokker de er jo ikke til at opdrive brugt:)..
|
|
![]() |
|
fredizy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Status: Offline Point: 60 |
Jeg snupper lige tråden til et par spørgsmål omkring A830.
Det er min første forstærker forbundet via HDMI, så det giver anledning til lidt spørgsmål. - Viser jeres display en speciel indikator, hvis der afspilles indhold hvor lyden er DTS HD MASTER? - Jeg hører en del musik via min Raspberry Pi og jeg ville ønske musikken kunne spille videre, når der skriftes til tv der også er forbundet via HDMI. Er der et trick til brug herfor? Jeg har forbundet et par SA 1280 til min og det lyder bragende godt |
|
![]() |
|
Ja så skriver displayet DTS HD MTR (mener jeg er sådan).
Jeg kan på stående fod ikke huske hvad de forskellige indstillinger hedder, men du har sikkert sat HDMI CEC, eller HDMI Control til On.. Så skifter den når du slår væk.. Slår du det fra så kan du høre musik forsat, selvom du skifter til tv. Men tv lyden skal du så manuelt slå til, hvis du vil have tv lyd over anlægget
|
|
![]() |
|
siccio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Spille kan det meste man sætter sammen, men skal der overskud og luftighed i lydbilledet så ville jeg nok satse på størrer receiver, eller finde effekt forstærker brugt måske.
Ud over bare at give lydtryk, får man altså en anden rummelighed i lyden med størrer forstærker. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |