|
Bærbar til Sims4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2014 kl. 19:19 |
Beklager - er helt blank på dette punkt...
Jeg skal bruge en bærbar, som kan trække Sims4 på "optimale indstillinger", 15-17" ... Gerne til så billig en pris som muligt, selvfølgelig ... Og selvfølgelig med levering inden jul ![]() pft
|
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der skal du op i der ligner noget alá denne her http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/ACNXMHLED002/acer-aspire-e-serien-17-3-barbar-computer. Før du kan. I følge kravspecifikationerne.
Edit: husk der skal min. Være 6 GB ram. For spillet kræver 4, og styresystemet bruger over 1GB til sig selv Redigeret af T-Duck - 12-December-2014 kl. 20:55 |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Eller denne her http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/ACNXMQ4ED016/acer-aspire-v5-573g-15-6-barbar-computer-gra
For at være sikret lidt længere frem i tiden. |
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
Tak for info - noget dyrere end jeg havde regnet med (især når formålet pt. ikke er andet end Sims og lidt lektier
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hvis sims 4 ikke skal se forfærdelig ud. Skal op i de priser desværre. Det er et nyt spil, så det kræver lidt.
|
|
![]() |
|
Tænker at det ikke nødvendigvis skal være en bærbar - vi har pt. en "fælles" pc på matriklen, Lenovo IdeaCentre A310. Er der noget i samme stil, som evt. kunne bruges ... den fylder ikke så meget, at det gør noget
![]() |
|
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Sims kræver mere end man lige regner med. Man skal nok op i en små 6000 for at få de rigtige spec.
Vi troede det samme da vi købte en laptop, men måtte sælge den igen og købe en med bedre spec. Så er det billigere at købe den rigtige først :-) Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
Lige et indspark - hvad med denne... http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE80E30088MT/lenovo-ideapad-g50-45-15-6-barbar-computer-sort
Er ikke så skarp på den slags, men kan se at der er 8gb ram + 2gb grafik... Edit: Eller:
Redigeret af minusop - 18-December-2014 kl. 19:45 |
|
|
|
![]() |
|
grafik delen i den APU der sidder i, er ikke kraftig nok, i dem begge Redigeret af T-Duck - 19-December-2014 kl. 14:52 |
|
![]() |
|
Du skal ind og sammenligne det grafikkort der anbefales til spillet, kontra det der sidder i computerne. For ram er ikke alt, hvis hastigheden ikke kan følge med det anbefalet
|
|
![]() |
|
Tak for værdifuld input!
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |