|
K: Soundbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2014 kl. 17:29 |
Hej
![]() Kan simpelthen ikke holde den dårlige lyd fra mit tv mere. Er der nogen der ligger inde med en ok soundbar til ca. en tusse omkring Nordsjælland? ![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er bange for at du også ender med dårlig lyd fra en 1000 kroners soundbar.
|
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
Nå det må da blive lidt bedre. Folk er ret vilde med den her, nogen der har den?
LG 2.1 Soundbar NB3520A |
|
![]() |
|
Kan tilføje at det er en imidertidig løsning indtil jeg skal have et nyt anlæg, så vil ikke ofre vildt meget på det.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
min datter har den her http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hjemmebiograf/HTCT60BT/sony-2-1-soundbar-ht-ct60bt
Som efter den størrelse er jeg ret imponeret over den, altså sammenlignet med den pris. Kan vist os fåes billigere på amazon. Men jeg kan nu godt stå inde for den der som en midlertidig løsning
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Du kunne også købe et par som disse.
De giver rigtig god valuta for pengene.
|
|
![]() |
|
Den ser faktisk fin ud til prisen og der bliver da skrevet pænt om den. Det kunne godt gåhen og være et bud. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |