|
ezCAST og windows |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cpdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2014 kl. 11:23 |
Hej, jeg har købt mig en ezcast og kan godt få den til at fungere med android og bærebare computere men med min stationære computer kan jeg ikke finde den. Jeg har hentet deres app og åbnet den i firewall har søgt efter den i enheder uden held, når jeg starter app`en finder den heller ikke donglen men beder mig tjekke wifi er der nogen med gode ideer til at få det til at virke.
![]() Windows 8.1 Kablet net Mvh cpdk
|
|
cpdk
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal nok have porten låst op i din router.
|
|
![]() |
|
cpdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok tak, det er en fra tdc home duo så mon ikke jeg kan læse om det på nettet et sted.
Men hvordan kan jeg se hvilken port den bruger. Redigeret af cpdk - 15-December-2014 kl. 18:10 |
|
cpdk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |