|
SOLGT! 1 års Deezer Musikabb. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
torleif84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2012 Sted: Tilst, Danmark Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2014 kl. 22:05 |
Har en netop aktiveret Deezer konto, med 1 års musik (løber til 11/12 2015), som jeg ikke skal bruge selv, da jeg har musik i mit mobilabonnement. Normal pris for Deezer Musik er 99 kr.- pr. mdr., så kontoen har en værdi af 1.188 kr.-.
Giv et bud! ![]() Redigeret af torleif84 - 15-December-2014 kl. 20:57 |
|
![]() |
|
torleif84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2012 Sted: Tilst, Danmark Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ikke nogen som kunne bruge dette? Et bud kunne jo også være at man gerne vil have det gratis... :)
|
|
![]() |
|
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
Jeg vil da gerne have det gratis hvis det er :D
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Jamen så byder jeg da gratis :)
|
|
![]() |
|
sp00bking ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
150,-
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7255 |
200.-
|
|
![]() |
|
Jakob30 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2006 Status: Offline Point: 19 |
250 budt
|
|
![]() |
|
Tak for jeres bud. Lader den løbe til kl 19 i aften, så kontakter jeg den højbydende via PM :)
|
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Hvis det er aktiveret på en konto du har oprettet, hvilken konto er det så ?
|
|
![]() |
|
Jeg har bare oprettet en konto med et brugernavn og et kodeord (begge dele kan ændres). Vedkommende som ender med at købe "kontoen", får så lov til selv at ændre kode og brugernavn - og derved få sin egen konto!
|
|
![]() |
|
Husk, salget kører til kl 19...!
|
|
![]() |
|
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 297 |
Hej Torleif
Vi prøver med 275 kr. så :) Vh Christian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |