recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kalibrering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kalibrering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ElCapitano Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2011
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ElCapitano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kalibrering
    Sendt: 15-December-2014 kl. 07:54
Har brug for købe noget hjælp til at kalibrere mit surround setup.

Yamaha RX-A830, front og bag er Paradigm, center er Dynaudio Excite + 2 x Velodyne SPL-800 Ultra.

Bor Kolding...
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2014 kl. 10:24
christian fra csn teknik skulle efter sigende være en rigtig dygtig mand til dette, jeg har kun hørt godt om ham, og han kommer gerne et smut til jylland for at hjælpe.

jeg har selv snakket en del med ham, og kan varmt anbefale ham.

Til top
ElCapitano Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2011
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ElCapitano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2014 kl. 03:09
Christian har takket pænt nej.
Sub er ikke købt hos ham.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2014 kl. 04:55
Prøv Otto, hos Tapeconnection. Han bor heller ikke så forfærdelig langt fra dig.

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu