|
Perfekt lille Mediecenter sælges.*NY PRIS* |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2014 kl. 09:16 |
Hej..
Efter nogle års troskab vælger jeg nu at sælge mit lille Mediecenter. Jeg har brugt det lidt, men ikke meget. Det er vel 2-3 år gammtl, og kører perfekt. Bundkort: Intel: DH61AG CPU: I3-2100 @ 3.10 Ghz. Ram: 4 GB HDD1: 30 GB Kingston SSD til styresystemet HDD2: Seagate 2 TB 7200 RPM disk. Fordelen ved dette setup er at det bruger en ekstern strømforsyning som til en bærbar computer. (Medfølger selvfølgelig). Det gør systemet lydsvagt. Hele herligheden sidder i et lille mini itx kabinet. Afhentes i Skanderborg eller sendes for købers regning. Byd
Redigeret af DiscomanDK - 15-December-2014 kl. 22:52 |
|
![]() |
|
speedy5580 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2013 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er prisen?
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Jeg tager i mod bud.
|
|
![]() |
|
thesos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Hvilket kabinet er der tale om?
|
|
![]() |
|
Er lille noname kabinet, som jeg mener kostede 3-400,-
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
byder 800pp
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
900 pp
|
|
![]() |
|
Noteret..
Ville gerne lidt højere op. Den 2 Tb harddisk der er en måned gammel.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
vil godt byde 700pp uden den 2TB disk
|
|
![]() |
|
thesos ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Har du et billede af det kabinet eller nogle mål på det?
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
hvis du gerne vil højere op må du jo sætte et hbo, du ved jo godt hvad din smertegrænse er alligevel |
|
![]() |
|
Jeg havde nok håbet på omkring de 2.000,- inkl harddisk. Er dog villig til at gå lidt ned ved en hurtig handel.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |