|
S: Lidt blandet + netværks-udstyr |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2014 kl. 19:01 |
Jeg har efterhånden fået samlet til til bunke, og skal derfor have ryddet lidt op.
Netværksgrej: ZyXEL NWD6605 dual band AC1200 USB adapter - HBO: 200pp Andet: Bamboo Stylus Duo - i blå, HBO: 100pp Fælles for alle tingene er, at de stort set ikke har været brugt men kommer uden garanti. Mvh Jacob
Redigeret af jacobask - 20-December-2014 kl. 11:15 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
byder 300 plus post for Linksys Powerline HomePlug AV2 Kit
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1259 |
Noteret, er det ok hvis jeg lader den løbe til fredag - så kan jeg komme på posthuset lørdag?
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
Altså det er okay med mig, hvis du tager på posthuset på lørdag, om der er andet der standser dig ved jeg ikke. Redigeret af Notfast - 15-December-2014 kl. 20:30 |
|
.....
|
|
![]() |
|
Undskyld, men jeg ved ikke helt hvad din pointe er? Hvis auktionen slutter fredag kan der sendes lørdag hvis køber er hurtig nok til at overføre penge (mobilepay eller lignende).
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
Hvis du læser din sætning, som den står skrevet, så står det som et spørgsmål, om du kan komme på posthuset. Hvor skulle vi vide det fra? Men hvor om alting er, så er det okay med mig. Altså det der med posthus på lørdag. Redigeret af Notfast - 15-December-2014 kl. 21:19 |
|
.....
|
|
![]() |
|
Ja ok, Kan godt se at tegnsætningen kunne være bedre. Skulle vi ikke stoppe den her i stedet for at fylde tråden med OT?
Redigeret af jacobask - 15-December-2014 kl. 21:29 |
|
![]() |
|
Malte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 64 |
Hvordan fungere denne? Optager den hvad man skriver, eller er det en pen til tablet? Hilsen Malte |
|
![]() |
|
Det er en pen til tablets. Den fungerer glimrende til at tegne på f.eks. En Ipad.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
vil lige være sikker mht powerline sættet, jeg kan sætte den til min fiberboks og den anden til min router så jeg er fri for at trække ny kabel over loftet ?
|
|
![]() |
|
Malte ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 64 |
Okay, mange tak. Jeg springer over. :)
God jul |
|
![]() |
|
@hackerjack: jeps, den ene kabler du til dit nuværende net og så leverer den net til den anden.
Dvs ja, du kan bruge den til at forbinde modem med router. Redigeret af jacobask - 16-December-2014 kl. 08:10 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |