|
USB harddisk til Panasonic |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dølle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-December-2014 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2014 kl. 22:44 |
Hej!
Jeg har gennem tiden ødelagt 3 harddiske som jeg har haft koblet til mit Panasonic TX-P42G20E fjernsyn via USB. Der er jeg lidt træt af, både pga at skulle bruge penge på en ny, men også fordi man mister alt man har optaget. Oplever nogen af Jer samme problem og hvad kan det skyldes? Kan man bruge en SSD disk med USB 3.0 til dette fjernsyn og kan man forventer bedre holdbarhed på en SSD? Kan en harddisk formateret af fjernsynet formateres igen på en PC? Mvh Deleuran |
|
![]() |
|
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger en WD Elements til min Panasonic Harddisk optager. Jeg ved ikke om det er relevant for dig.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5342 |
Ødelagt, på hvilken måde? Er problemet ikke bare noget fejlskrivning/formattering? Og den skulle gerne kunne re-formatteres på PC, men du skal måske ind i kontrol panel. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Dølle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-December-2014 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 2 |
Problemet er at TV'et pludselig ikke kan se der er en disk koblet til.
Min PC kan heller ikke genkende den, så jeg evt. kunne formatere den og bruge den igen. Ødelagte fabrikater: Seagate, Lacie og WD. Alle på 250 GB. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5342 |
Har du tjekket om der findes en firmware opdatering til TV? Disk er sikkert formatteret af TV med noget Linux format? Har du prøvet med Kontrolpanel/Administration/diskhåndtering om disk er synlig der? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Jeg har på mit 47"DT60 ikke haft problemer med mine 2 usb harddiske. Den ene er en Verbatim 1,5 TB USB 2.0 - den anden er en WD My Book AV-TV 2 GB USB 3.0, som er specielt bygget til optagelse.
Begge med ekstern strømforsyning, da det er det Panasonic anbefaler.
Redigeret af Roland - 17-December-2014 kl. 16:28 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |