recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha eller Pioneer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha eller Pioneer?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
baekkelund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-December-2014
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér baekkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yamaha eller Pioneer?
    Sendt: 17-December-2014 kl. 11:26
Hejsa eksperter!

Jeg står overfor at skulle anskaffe mig min første surround receiver og er i tvivl om, hvad jeg skal gå efter. Jeg har Audiovector In-Wall højtalere front og center, og Sonance indbyggede baghøjtalere.

Jeg kigger pt på disse to receivere:

http://www.pioneer.eu/dk/products/42/98/405/SC-1224-S/page.html
og
http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-a740_g/?mode=model

Hvad ville I foreslå??

På forhånd tak for hjælpen!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 20:21
Eftersom prisen stadig er 3500kr for Yamaha RX-A830, så vil jeg klart anbefale den over de 2. Det er stadig den, du får aller mest for pengene ved.
Til top
fredizy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredizy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 20:29
Jeg har netop købt Yamaha RX-A830 og er ovenud tilfreds.

Kan kun anbefale den og Yamaha generelt
Til top
baekkelund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-December-2014
Sted: Søborg
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér baekkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 20:55
Kan A830 styres med en app selvom den ikke har indbygget wifi? Beklager hvis det er et dumt spørgsmål - jeg er novice :-)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 21:51
Ja, bestemt. Enten skal den bare slås til det kablede netværk, eller også skal den have en WIFI dongle tilsluttet. Kan anbefale den lille WIFI hotspot fra ASUS, der er på størrelse med et kreditkort. Den koster omkring 230kr.
Til top
SuneKeller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuneKeller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2014 kl. 15:36
Jeg har kombinationen af Audiovector (K-serie) og Yamaha (RX-A1040). Jeg synes Yamaha klæder Audiovector rigtig godt med sin lidt "varme" lyd.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu