|
S: Dali concept 6 højttalere (solgt) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
capperdude ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2014 kl. 00:32 |
2 stks i lys eg (light oak ifølge hjemmesiden).
De er som nye. Sælges da jeg ikke længere har brug for et anlæg ![]() 2500kr. Skal helst hentes i Sønder Omme, men kan også mødes i Herning, Vejle, Billund, osv, byer indenfor 50km af Sønder Omme ![]() Billeder kan sendes på mobil/mail hvis det ønskes. EDIT: evt kan der følge en pioneer vsx 323-k receiver med for 1000kr. (den sælges dog ikke separat). Redigeret af capperdude - 17-December-2014 kl. 22:27 |
|
![]() |
|
capperdude ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2000kr, anyone? ellers byd?
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
måske du skal lidt ned i pris. Har selv købt et sæt i god stand til 700 i sommers. Det var billigt, men du skal nok en smule ned i pris. Selvfølgelig helt op til dig...blot et tip
|
|
![]() |
|
Tak fordi du tager dig tid til at skrive :) Jeg lader den lige stå lidt, og så må vi se om der sker noget. 700 er meget billigt, da nyprisen er 4000, så du har gjort en super handel :) Hvis jeg skal ned i det prisleje, så beholder jeg dem, da min far evt vil købe hele mit anlæg. lader dog tråden køre hvis folk skulle have interesse :) |
|
![]() |
|
opdateret 1. indlæg :)
|
|
![]() |
|
Solgt :)
Fik solgt receiver og concepterne samlet for 3000kr :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |