|
S: Sharp 60LE751E 60" |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2014 kl. 23:05 |
Flere billeder på side 2.
Fjernsynet fremstår som nyt og har ikke kørt mange timer. Der medfølger to par 3D briller som er købt for sig til en værdi af 700,- samt beslag til montering på væg til en værdig af 300,- og ekstern harddisk til 300,- Desuden er der monteret LED dioder på bagsiden som vha. en fjernbetjeningen kan indstilles i alle mulige farver samt dæmpes osv. LED lysene kan sagtens fjernes hvis man ikke ønsker dem monteret, da de er påsat med 3M bånd. Fjernsynet er købt 04.01.2014 så der er stadigvæk 1 års reklamationsret. Nypris DD. er 9485,- for TV og tilbehør har en værdi af 1300,- Befinder sig i Nørresundby og skal afhentes. 6000,- Redigeret af Nexeren - 25-December-2014 kl. 20:20 |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alm. stander??
|
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
Der er stander med ja
![]() |
|
![]() |
|
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
Jeg har søgt lidt efter test af skærmen uden held. Hvordan er billedkvaliteten og backlight bleeding?
|
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
Jeg synes at billede kvaliteten er ganske fornuftig.
Det har et UV2A panel så fornuftig kontrast og sortniveau. Farverne er også fornuftige og ikke pumpet. Det har intet backlight bleeding. Jeg vil prøve at tage lidt billeder i aften af fjernsynet i brug med SD og HD billede samt sort baggrund så du kan se backlight. Det vil selvfølgelig ikke give dig et korrekt indtryk men en idé om kvaliteten.
|
|
![]() |
|
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
Jeg tror alligevel ikke jeg er interesseret, så du behøver ikke tage billeder for min skyld. Jeg blev kortvarigt fristet ![]() |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
Bare helt i orden
![]() |
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Jeg vil meget gerne se lidt flere billeder af tv´et i brug ![]() Hvad skal den udskiftes med?
|
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
|
Jeg er på juleferie indtil mandag men vil tage lidt action billeder så snart det er muligt.
Jeg overvejer faktisk at gå ned i en 55" da jeg har en forholdsvis lille stue og så overvejer jeg hoppet til 4K. Sony eller Panasonic. Måske Samsung. Jeg har altid haft Panasonic plasma (G30 før mit Sharp) så billedkvalitet, herunder sort niveau, fylder mere end smart platform og 3D.
|
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Bare i orden.. Jeg har også kun haft Panasonis plasma, har pt. en S20, som jeg er svært glad for, men mangler flere tommer ![]() Smart tv og 3d betyder heller ikke det store for mig. Hvordan vurdere du billedekvalitet, når man sidestiller G30 og Sharp?
|
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
|
Synes umiddelbart at sort niveau er meget ens men med en lille fordel til kontrasten på mit tidligere G30.
Man skal lige vænne sig til at gå fra et plasma til et LCD mht. skarpheden synes jeg. Plasma er lidt mere blødt i det. Og så kan man selvfølgelig sagtens se forskel når man sidder og ser en SD kanal på et 60" på 2,5 meter sammenlignet med et 50" ;) Men HD står rigtig fornuftigt og skarpt. Sharp har ikke rigtig gjort meget ud af at tilføje en masse billedforbedringer, så man får et meget ærligt og reelt billede.
|
|
![]() |
|
HBO 6000,-
Redigeret af Nexeren - 23-December-2014 kl. 12:39 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |