|
Køb af pana demo plasma? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
T-man ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2014 kl. 12:46 |
Hej. Jeg er stødt på muligheden for at købe et af to Panasonic plasma demo modeller.
Det drejer sig om txp55vt60 til 11500,- og txp50st60 til pt 8250,- måske helt ned til 5500,-. Så kommer mit spørgsmål... Vil det være en god eller en dårlig ide at købe et af disse demo modeller? Jeg har pt et 37" pv60, som fungerer upåklageligt. Men det er jo ikke ligefrem nyt og har kun analog tuner. Jeg stod ikke med planer om at udskifte det lige nu, men er disse tilbud for gode at sige nej til, når jeg nu er så glad for mit gamle plasma? |
|
Hilsen Thomas
Panasonic DMR-E20 Panasonic TH-37PV60E JVC DR-MH300SE JVC RX-D701S |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ville være lurent ved det. De kunne efterhånden have mange timer på bagen. Du skal sikre dig at de ikke har nogle fastbrændte logoer og andet på skærmen. Fordi det dækker garantien ikke. Så skal du evt tilkøbe dig en ekstra forsikring.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Timerne kan tjekkes i service menuen. Hvis de har kørt 24/7, er det et dårligt køb.
|
|
![]() |
|
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 155 |
Jeg gav så vidt jeg husker 8000,- for mit 50st60 i hifiklubben. så du skal i hvert fald ikke give i nærheden af det.
|
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
Med de priser som helt fabriksnye tv er nede i, idag, så virker det alt for dyrt og Uansetpris ville jeg springe på et helt nyt.
Et plasma der har stået og kørt som demo er der en stor risiko for burn in fra logo'er eller korte demo film der kører i loop. |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
T-man ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Nu er det bare sådan at jeg gerne ville have et Pana plasma igen. Men havde affundet mig med at det var for sent...
Hvordan kommer jeg ind i service menuen? Redigeret af T-man - 19-December-2014 kl. 17:24 |
|
Hilsen Thomas
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Måske kan du bruge følgende. Jeg fik ikke fulgt op på det i sin tid, men nyder blot det gode billede. ;)
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=131778&KW=j%F8rgensen&PID=1329810&title=panasonic-txp50vt60y-og-adgang-til-timetller#1329810 Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Jeg tror jeg vil tage ned og se hvor mange timer de har været tændt...
|
|
Hilsen Thomas
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Og tjek den nu godt efter for indebrændtes logoer m.m
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Lille tip.
har skrevet med en som har et 50" vt50 i dba og uden at sige for meget så et han til at handle med fra hans udgangspris på 8000 ;-) Jeg valgte dog at springe fra da jeg gerne ville have fuld garanti på vores nye Tv. |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Det er et 55"
|
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Så fik jeg ro i sjælen... De er ikke solgt endnu, men, vt60 havde været tændt i lidt over 13000 timer!...
Hvis nu et tv er tændt i 3 timer om dagen, svarer det til 12 års brug... Det er blevet tændt 121 gange. Jeg skal ikke nyde noget.. Der var ikke tegn på fastbrændte kanallogoer el. Lign. St60 havde været tændt nogenlunde tilsvarende. De har også et dt60 55". Det er Expert/Punkt1 i Køge, der skal lukke og finde større lokaler, så de sælger alt med op til 50%. Det gælder for alt fra kaffemaskiner til køleskab osv. Hvis nu nogen i nærheden lige står og mangler noget. Men kun i dag! |
|
Hilsen Thomas
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |