|
erfaringer med nyere harman kardon |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2014 kl. 22:31 |
jeg skal til at have fat i en enten stereo eller surround receiver til stuen, men jeg har aldrig ejet eller hørt harman, og derfor ville jeg lige høre jeg ad om i har nogle erfaringer med dem?
jeg syntes rigtig godt om deres design, men som sagt ved jeg intet om dem, og mine højtalere er meget krævende, så ved slet ikke om harman kan klare opgaven. hvis i kan anbefale noget til mine højtalere (infinity kappa 8.2 I) det må meget gerne være en receiver som har mulighed for bi-amping. :)
|
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har prøvet H/K avr370, men kun meget lidt og kun med 3.0 setup.
Den bliver meget varm :) og så læste jeg et sted at den mister hurtig pusten ved flere højttalere, men jeg kan ikke lige huske hvor jeg læste det... Så jeg solgte min igen og købte en Pioneer SC1223 /Jakob
|
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |