|
Tv ophæng |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2014 kl. 18:16 |
Hejsa herinde.
Skal lige bruge lidt af jeres viden :) Skal have et tv ophæng til mit søns 32" samsung led tv, mener det er 5000 serien. Der er ikke noget smart tv del i det. Det er vigtig at det kan sidde tæt ind til væggen, samt man kan trække det ud til siden, altså lidt ala sådan >her< men synes ikke rigtig jeg kan finde noget som ikke kan opfylde mine krav som sådan. Jeg vil ikke give 1000kr for det, men har nok et max der hedder 500 ca. har i nogen erfaringer med ophæng fra diverse butikker, ala harald, biltema, bilka, el giganten, silvan osv. Da det er de butikker jeg lige kan drøne forbi og hente et. Gider bare ikke bruge hele dagen på at køre rundt i morgen, derfor jeg lige vil høre ad herinde. Bor i Horsens, så der er en del butikker her
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |