|
Hjælp til ekstern HDD |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Mr. Pierre ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2014 kl. 17:21 |
|
Hejsa
Jeg har en Mac Book og lige købt eb Raidsonic ICY box med en WD Green 6tb harddisk. Når jeg tilslutter den min MAC, så siger den Computeren kan ikke læse den disk, du har tilsluttet. Jeg kan så vælge at installerer, men hvordan gør jeg det? ![]() |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er enheden formateret.? Det ser ikke ud til at den er efter hvad man kan se på Screendump. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Mr. Pierre ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
|
Hvordan formaterer jeg den?
|
||
![]() |
||
|
Den skal formateres til MS-DOS fat32, men jeg har kun mulighederne OS og exFAT?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Hvis den skal være kompatibelt med andre enheder, så ville jeg bruge NTFS. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Nå jeg fandt ud af at formatere den, jeg skulle ændre Partionerne, så kunne jeg få den formateret til MS-DOS, men nu har jeg lige et andet spørgsmål......
Den er på 6tb men viser kun 1,6tb ![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
Den er også oprettet for 35 år siden, det er før der fandtes PCer. |
||
|
||
![]() |
||
|
Jeg kan bare ikke vælge NFTS formateringen
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Grunden til den ikke er større er du du har lavet en fejl under partitioneringen. Sikkert sat den til 16 bit i stedet for 32 bit. Men hvorfor vil du kun "nøjes" med MS-DOS FAT32, du kan så ikke have større filer end 4 GB på den. |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
|
Den er til musik, så ingen filer er på den størrelse. Hvor indstiller jeg bit`ne ?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |