|
SOLGT:S: Pioneer vsx922k & b&w |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ronse1978 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-December-2014 kl. 14:07 |
Grundet køb af soundbar, kommer dette nu til salg.
Forstærker er 2 år gl, og jeg er eneste ejer, kvittering er desværre væk. Købt igennem mit arbejde. Højttalerene har jeg haft i ca 3 år, jeg kender ikke alder og antal ejere før mig. Der er trykket en diskant i den ene, der er rettet ud igen, dette høres ikke. Der er stearin på det ene fronstof, som kan pilles af, med lidt tålmodighed. Ellers fejler de ikke noget, og står i meget fornuftig stand. Gulv model DM309. Center LCR3. Der medfølger lidt dali kabel til biwiring, som jeg ikke får brug for mere. Jeg tænker en pris på 1500,- for det hele samlet. Befinder sig ved Billund området. Redigeret af Ronse1978 - 02-Januar-2015 kl. 16:13 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 500,- for højttalerne, hvis du vil sælge dem separat!
M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hej Ronse.
Jeg kan se at du har været online så sent som i går, men intet svar - hverken her eller via pb!! Er du interesseret i at sælge eller ej? M.v.h. |
|
![]() |
|
jesperms ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2006 Sted: 8643 Ans Status: Offline Point: 167 |
Byder 1000,- for det hele.
|
|
![]() |
|
Jeg ved at der er en som har budt 1.000,- for receiveren alene. Så du ligger lidt lavt.
![]() M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |