recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ekstern harddisk til nas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ekstern harddisk til nas

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ekstern harddisk til nas
    Sendt: 23-December-2014 kl. 12:45
Hejsa, min eksterne harddisk har problemer med at connecte - tror det er usb stikket eller strømstikket.. der sidder en 3 TB wd caviar green er det nemt at bare flytte den over i en nas, det der er på den er ikke så vigtigt lige pt ?

LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 13:45
Hvad mener du med "Det som er på den er ikke så vigtigt lige pt."?

Hvis du smider den i din nas og formaterer den, så kan du ikke vende tilbage til dine data, når det bliver vigtigt.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 13:47
Jeg mente bare at de data der er på er ikke vigtige.   Så ikke noget problem at formattere den.   

Men ved jo ikke helt om harddisken duer- derfor jeg spurgte om man bare kunne smide den i en nas og teste den
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Men ved jo ikke helt om harddisken duer- derfor jeg spurgte om man bare kunne smide den i en nas og teste den
Har du stationær PC, så smid den deri og test uden at formattere.

Mvh. JørgenT
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2014 kl. 14:26
Har kun bærbare
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2014 kl. 12:37
Bærbar eller stationær er ligemeget. :) hvis du smider den i en NAS så vil den helt sikkert blive formateret.

Så sæt den til en USB port i den bærbar og test om disk virker som den skal.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu