|
S: Marantz SR12s1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-December-2014 kl. 22:02 |
Sælger denne fine surround forstærker som har nogle år på bagen men er er fuldt funktionel eneste men er at den mangler fjbtj. Det kan dog klares med en universal af slagsen. Kan afhentes i Ribe, hvor jeg er i juleferien
![]() HBO 1000,- http://www.areadvd.de/hardware/marantz_sr12s1.shtml |
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til toppen
|
|
![]() |
|
Hop!
|
|
![]() |
|
Kan afhentes for en time inden jeg tager hjem fra mine forældre igen
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Hvad mener du med en time?
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Det var fordi jeg var på vej hjem til Sjælland igen efter juleferien. |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Okay, der skulle måske stå INDEN for en time :-) ?
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Ja det har jeg ikke lige set, men selvfølgelig var det jeg mente. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |