|
Parabol med monoblok lnb |
Besvar |
Forfatter | |
kaktus99
Ny bruger Oprettet: 25-December-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-December-2014 kl. 14:22 |
Hey :)
Vores gamle skærm blæste væk her i den sidste "storm" den var 20 år gammel og ret medtaget. Så jeg valgte at bestille en ny... for at slippe for meget besvær, bestilte jeg med monoblok lnb. inden jeg smutter ud i kulden, så vil jeg gerne lige have et råd, om hvordan det her LNB nu skal monteres. Hvis jeg står og kigger IND på skærmen. Hvilke "pind" skal sættes på selve monterings holderen på skærmen ? og hvad er 1 vest og hvad er 5 øst ? og hvilket "hovede" er possition 1 og 2 ? 10000 tak :)
|
|
Elmand
Bruger Oprettet: 06-April-2012 Sted: 2730 Herlev Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg hader monoblock hoveder.- men når nu du har bestilt det, vil jeg sætte det højre hoved som
fastgørelsespunkt med parabolen indstillet direkte mod Thor . Derved bliver det venstre hoved til
Sirius (Viasat) Når der bruges 2 hoveder krydser signalerne ved refleksion på skærmen.
Med venlig hilsen
ESPERSEN El & Antenne
2730 Herlev
|
|
kaktus99
Funktioner
Tak(0)
|
1000 tak for svaret :)
Det vil jeg forsøge... bliver højre hovede, så 1 i diseqc menuen ?
|
|
Elmand
Bruger Oprettet: 06-April-2012 Sted: 2730 Herlev Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er jo kun 2 muligheder, så det er til at overse.
Med venlig hilsen
Espersen El & Antenne
|
|
kaktus99
Funktioner
Tak(0)
|
Perfekt, tak
Jeg ved jo ikke hvordan de monoblok virker, så viste ikke hvilket hoveder der havde hvilket diseqc possition :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |