|
S: 2 stk acryan medie afspillere |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Februar-2014 kl. 18:41 |
Jeg har:
1 stk Ac Ryan HDmini2 Har kvittering på den samt org kassen (købt d. 6 april 2011) funger 100% Sælges for hbo: 250kr 1 stk Ac Ryan Playon DVRhd inkl 1 TB harddisk i. Kvittering haves ikke, købt brugt, men fungerer 100% ( org kassen haves stadig) Sælges for hbo: 350kr Begge afspillere er taget ud af drift fra dags dato. Priserne er UDEN fragt. Afhentning er self. at foretrække men sendes self. os på købers regning. Lader den løbe til fredag kl 20. da jeg alligevel ikke er hjemme før søndag og først kan sende mandag.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er forresten os en Dongle med til trådløs, kan følge med i en handel hvis prisen er ok.
|
|
![]() |
|
almvik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Trist, at du bor i Horsens.
Jeg har selv 2 Ryan Mini2 og de er skide gode til alt det jeg har smidt efter dem af formater, databaser og NAS-drev. Kunne sagtens bruge en 3.. Så sig endelig til hvis du kommer til djævleøen. Mvh Almvik NB: Selv fruen kan betjene den med en Harmony One :-)
Redigeret af almvik - 13-Februar-2014 kl. 14:46 |
|
![]() |
|
Cykle ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2012 Sted: Svenstrup Status: Offline Point: 66 |
De afspillere der, kan de passthrough DTS/DTS-MA?
Syntes der står de downmixer
|
|
![]() |
|
Almvik jeg kan sagtens sende.
Cykle kan faktisk ikke huske det. |
|
![]() |
|
almvik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Er desværre kun til afhentning. Mvh Almvik
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
ACR Mini2 kan godt passthrough DTS-MA og TrueHD.
|
|
![]() |
|
tak for info zeryus.
Hvis ingen bud modtaget løber den til søndag kl 20 Redigeret af Treated - 14-Februar-2014 kl. 14:06 |
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
ingen bud?
|
|
![]() |
|
har modtaget et par bud i PM, men da jeg ikke kan sende besked til den ene da hans postbakke er fyldt så afventer jeg lige :)
|
|
![]() |
|
Binne tøm lige din indbakke
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |