|
Crossover XTZ 10.16 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2014 kl. 08:50 |
Jeg har netop anskaffet mig overstående subwoofer og er lidt i tvivl om crossover.
Der er nemlig ikke angivet nogle tal for hz. Umiddelbart forstår jeg at hvert "hak" angiver 18 hz. Jeg kan dog ikke i manualen se hvor den starter. Syntes jeg engang læste på 40 hz. Hvis jeg sigter efter 80 hz - hvilket "klokkeslet" vil jeg så gerne ramme?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Crossover stilles i reciever, og den stilles på max bag på sub. 80 Hz er et godt sted at starte
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvorfor vil du indstille.......ups! Nåh nej...
M.v.h. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Det har jeg også gjort med min B&W sub, men jeg får ikke rigtig muligheden med nr 2 sub, så jeg tænkte bare at gøre det "manuelt".
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Har du to separate sub udgange? Mon ikke den indstillede crossover gælder for alle de subs du måtte sætte til. Alt andet gir ingen mening.
Redigeret af Kampus - 28-December-2014 kl. 09:36 |
|
![]() |
|
Ja det har jeg, men jeg syntes umiddelbart at, hvis jeg sætter freq helt op på XTZ, så spiller den så den nemt lokaliseres..
Tror lige jeg giver den en kalibrering en gang mere. - Tak for svar
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |