recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: rejserygsæk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: rejserygsæk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
daddyd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daddyd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: rejserygsæk
    Sendt: 28-December-2014 kl. 11:01
Hej

Jeg ved godt, det ikke lige er forummet til det, men jeg søger en rygsæk til en jordomrejse. Jeg skal ikke gå langt med den på, men den skal være til at tage på ryggen. Når den er fyldt må den veje max 30 kilo (baggage regler på flyrejserne, men jeg tænker det er for meget til at gå med) og højde+bredde+længde må max være 158 cm. Budgettet er ikke stort - jeg vil hellere bruge penge på rejsen :-)

Nogen, der har en, de gerne vil sælge?

eller har en idé om, hvor jeg finder et aktivt rejseforum?
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 11:24
Prøv at søge på noget forum for spejdere eller trekking.
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 13:53
Prøv at kig på Armygross.dk

F.eks. : http://armygross.se/da/taktisk-udstyr/militaere-rygsaekke/sturm-mil-tec-israelske-mossad-combat-model-100l-sort/

Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2014 kl. 13:57
Jeg mener at den Backpack jeg har er en 70 liter's og der har jeg ca. 20KG i og stadig plads til lidt ekstra.

Rigtig god tur ;)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu