|
V/S: Samsung FUE60-D8005 SmartTV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2014 kl. 17:15 |
Hejsa
Jeg går og overvejer at sælge mit tv, da jeg gerne vil prøve noget nyt (måske OLED) TV'er er købt i Expert i 2012 (husker ikke måneden, men umiddelbart først på året). Jeg gider ikke at liste en masse funktioner op, for dem kender i jo, eller kan hurtigt google jer frem til dem. Det kostede 23.000,- (der var et stort spring prismæssigt i forhold til 55 tommer udgaven) hvilket der til dels stadig er, da 55 tommer jo faktisk er blevet standard til stue-tv. Der er alt det originale udstyr med (RC, kabler, tablet, fod, manualer osv.) og også den originale emballage har jeg stadig. Jeg har prøvet at lede efter andre identiske tv på brugtmarkedet, men har kun kunnet finde 2: For jer der ikke kender tv'et kan jeg fortælle at det var topmodellen der udkom sidst i 2011, men jeg købte som sagt først mit i 2012. Hvad vil i skyde sådan en slambert til at kunne indbringe?
|
|
![]() |
|
Mads Sørensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Bilka har solgt Samsung 60H7005 til 9.999 og mener stadig visse Bilka er har dem, så i forhold til at den er 3 generationer ældre vil jeg mene du skal lægge på omkring 4-6.000 i brugt pris.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du taber for meget, priserne er jo raslet ned siden 2012. En 55" 8005 koster 7999kr i dag. Så du kan næsten selv regne ud at det er langt under.
|
|
![]() |
|
Men du har ret i at priserne har styrtdykket siden desværre
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Brugtprisen for et Pio KRP i 50 vs 60 tommer var et par tusind i forskel efter 3 år. På nyprisen var der 15000 i forskel. 60 tommer kostede 32000kr
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |