recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Banana pi erfaring søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Banana pi erfaring søges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Banana pi erfaring søges
    Sendt: 30-December-2014 kl. 14:51
nogen der har prøvet en Banana Pi ?

http://www.reichelt.com/Programmer-Development-Tools/BANANA-PI/3//index.html?ACTION=3&GROUPID=5100&ARTICLE=144326&OFFSET=16&&SID=13U8kNp38AAAIAACV128A4727383813fdeb59295dcd60178b53a0&LANGUAGE=DE

her tænker jeg på sammenlignet med en Raspbery Pi

fordelene jeg lige kan se er sata stik, gigabit network, hurtigere cpu (duel core) og mere ram
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

nogen der har prøvet en Banana Pi ?
.... her tænker jeg på sammenlignet med en Raspbery Pi
fordelene jeg lige kan se er sata stik, gigabit network, hurtigere cpu (duel core) og mere ram

Det kommer nok meget an på hvad du har tænkt at anvende den til. Hvis det f.eks. skulle være OpeneELEC, så er der nogen der udtaler sig mindre positivt på OpenELEC forum.

Jens
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu