recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Emotiva?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emotiva?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Emotiva?
    Sendt: 29-December-2014 kl. 16:30
Hejsa

https://emotiva.com/ her får https://emotiva.com/products/pres-and-pros/umc-200 gode anmeldelser og den kan jo købes hjem til under 5000kr.

Nogle der har erferinger med Emotiva? Ser ud til det er OEM print + lidt egen udvikling de benytter i egne kasser?

Findes der en Dansk sælger?

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:35
Emotiva forhandles kun via deres egen shop i USA.

Har haft en af deres stereo effekter, ka ikke huske modellen.
Der var noget irriterende brum som jeg ikke kunne få bugt med, og har læst mig til at der er flere der har oplevet det samme.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Emotiva forhandles kun via deres egen shop i USA.

Har haft en af deres stereo effekter, ka ikke huske modellen.
Der var noget irriterende brum som jeg ikke kunne få bugt med, og har læst mig til at der er flere der har oplevet det samme.

Oki måske det kun gælder effekterne ?

Hilsen Jonas Bojer
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:48
Det er det eneste jeg har prøvet, så ka ikke udtale mig om deres andre produkter..

jeg syns dog ikke deres Processorer ser så indbydende ud i forholdt til andre på markedet.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 16:52

Det er det eneste jeg har prøvet, så ka ikke udtale mig om deres andre produkter..

jeg syns dog ikke deres Processorer ser så indbydende ud i forholdt til andre på markedet.

Hvilke andre ? Hvis du ikke lige må nævne Marantz?

Hilsen Jonas Bojer ;O)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 17:00
Alle der har Dolby Atmos og dansk reklamationsret.

Jeg syns Atmos er en af de bedste ting der har ramt hjemmebio verdenen de sidste 10 år, og ville ikke købe en receiver eller en Pre der ikke understøtter det.

Samtidig er det fandme surt at skulle sende til den anden side af kloden hvis det viser sig at der er fejl på apparatet, så fortrækker at købe skrøbeligt teknik inden for landets grænser.

Redigeret af strecker - 29-December-2014 kl. 17:03
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 22:43

Jeg syns Atmos er en af de bedste ting der har ramt hjemmebio verdenen de sidste 10 år, og ville ikke købe en receiver eller en Pre der ikke understøtter det.

Samtidig er det fandme surt at skulle sende til den anden side af kloden hvis det viser sig at der er fejl på apparatet, så fortrækker at købe skrøbeligt teknik inden for landets grænser.

Så skal du da have denne her ? http://www.dolby.com/us/en/professional/cinema/products/cp850.html
Mere rigtigt kan det vist ikke gøres?

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2013
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2014 kl. 23:10
Jeg har haft en UMC-1, der, på trods af en masse rygter om SW bugs, fungerede aldeles glimrende.

Prøv at løfte den....mærk efter, du får fandme meget for pengene og deres support er fabelagtig.

Hvis du kan undvære rumkorrektion, så er det et super produkt...men deres rumkorrektion sucks....men jeg bruger det heldigvis ikke.

Mvh. Michael
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 00:16
Er der ikke dirac i den nye processor, der har været undervejs i lang tid. Har egentlig ikke tjekket om de er blevet færdig med den?
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 06:37
Personligt ville jeg aldrig købe en processor fra firmaer som emotiva. Der er så meget software i dem og der skal bare ikke være fejl.

Effektforstærkerne synes jeg dog ser interessante ud, men har også hørt lidt om de brumproblemer på nogle af modellerne. Kender dog andre der har benyttet deres største to-kanals på ret dyre højttalere med stor succes.

Kontakt evt Dynamax som du måske kan købe Emotiva igennem med danske forhold.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Så skal du da have denne her ? http://www.dolby.com/us/en/professional/cinema/products/cp850.html
Mere rigtigt kan det vist ikke gøres?

Hilsen Jonas Bojer

Jeg tror jeg holder mig til consumer produkterne.
Det blir sgu en for dyr omgang hvis jeg skal have 64 højttalere

Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 10:54
Emotiva's nye pre så rigtig lækker ud for 2 år siden da den skulle have været udkommet. Nu er den noget forældet da den ikke har Atmos.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu