|
S: 2 styk Boxee box *SOLGT* |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kenne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2014 kl. 11:55 |
Jeg har to styk boxee box som jeg gerne vil sælge, de er inklusiv original fjernbetjening og strømforsyning.
De har lidt overflade skrammer men intet af betydning. De fungerer perfekt og kører begge med seneste boxee hacks 1.6.0. (Der kan også installeres XBMC (Kodi), hvis man ønsker dette)
Hbo 400kr per styk. Jeg sender gerne, såfremt køber betaler porto. Ellers kan de afhentes i Kastrup. Redigeret af Kenne - 30-December-2014 kl. 18:49 |
|
![]() |
|
Kenne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er også åben for bud.
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Håber ikke det opfattes som skambud, men vil dog gerne byde Kr.200 for 1. (afhentet bor selv i Kastrup)
Venligst Lennart
Redigeret af len61 - 30-December-2014 kl. 18:49 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Tillader mig at følge Lennart. Dog plus porto
|
|
![]() |
|
Der kom lige en pb, de er begge solgt til én køber, fortsat god aften.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |