recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gramofon streamer (Spotify Connect) (solgt)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gramofon streamer (Spotify Connect) (solgt)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jepperc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-December-2014
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jepperc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gramofon streamer (Spotify Connect) (solgt)
    Sendt: 30-December-2014 kl. 13:32
Sælger 2 stk uåbnede Gramofon streamere.
Allplay streaming (multi-room og internet radio) burde komme i januar som opdatering.

Har selv 2 kørende.

Se mere info her:

Pris: 275/stk afhentet i århus/hørning / 300/stk sendt.

Redigeret af jepperc - 04-Januar-2015 kl. 16:22
Til top
sp00bking Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sp00bking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 00:47
Dem vil jeg gerne købe. :)
Til top
Elmstrom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark, Århus
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmstrom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 01:18
Hvis sp00bking fortryder eller kan nøjes med en, så køber jeg gerne en af dem (kan afhente i århus).
Til top
tbbv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2007
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbbv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 02:11
Hej
Jeg vil gerne byde de kr. 275,- på en enkelt, til afhentning i Hørning, hvis sp00bking hopper fra.
Mvh
Til top
ChrW Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-December-2014
Sted: Danmark
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ChrW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 02:43
Oprindeligt skrevet af jepperc jepperc skrev:

Sælger 2 stk uåbnede Gramofon streamere.
Allplay streaming (multi-room og internet radio) burde komme i januar som opdatering.

Har selv 2 kørende.

Se mere info her:

Pris: 275/stk afhentet i århus/hørning / 300/stk sendt.

Meget har jeg hørt om gramofoner, men en streamer?? Mener du en RIIA enhed til gramofonen, så man kan bruge en normal indgang på en forstærker, uden gramofon indgang.    
Til top
tbbv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2007
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbbv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 09:03
Hej
Det er en streamer, der "bare" har fået navnet "gramofon", det har ikke noget med en pladespiller at gøre.
Linket i den tidligere post forklarer produktet.
Mvh
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2014 kl. 17:04
Har købt en direkte fra Spanien, og den virker som den skal.
Og super skarp pris TS sælger til.

Jeg syntes til prisen er den rigtig god, finish er som forventet til prisen.
Funktionelt er den godkendt.

Og jeg har intet med sælger at gøre... :0)
Til top
jepperc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jepperc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2015 kl. 20:51
Jeg har et salg i gang. Havde også en annonce på dba, og blev kontaktet i går aftes. Hvis køber springer fra, går de til sp00bking :)
Til top
jepperc Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jepperc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 16:21
de er væk..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu