|
S: B&O Beosound 2300(lidt defekt) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Absolitos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2013 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2014 kl. 21:55 |
Hey
Jeg har haft dette anlæg stående i kælderen i et par år nu, sidste jeg havde det tilsluttet virker det fint dog på nær den ene højttaler kanal. Det var lidt støj på, og powerlink kablet skulle holdes på en bestemt måde for at virke. Man kan godt bruge det alligevel, da man kan fører lyden videre fra højttaler til højttaler. Jeg leder efter en som kan bruge dette anlæg, jeg har ingen priside, og du skal være velkommen til at tage det med hjem og teste før du betaler. Det står i Ejby, ved Glostrup/Herlev Mvh Absolitos |
|
![]() |
|
1234Lars ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-December-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
Min datter står netop og ønsker sig et anlæg til sit værelse, hun har fået 300 kr. i julegave og vil gerne have et 2500 anlæg. Vil du sælge for 300? mvh Lars |
|
Lars
|
|
![]() |
|
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
Byder 500
|
|
Sony 55W805b
Android SHIELD TV Sony Playstation 3 Panasonic DMR-BCT74 |
|
![]() |
|
Absolitos ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2013 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 17 |
Hey tubbe,
Du er velkommen til at kigge forbi. 40 34 29 37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |