|
PS3 købes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1088 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-December-2014 kl. 13:57 |
Mine ungers PS3 er desværre defekt så jeg leder efter en brugt i københavnsområdet.
Max 800 kr.. /Halsted |
|
![]() |
|
Toshi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en PS3 fra marts 2009 stående og den kunne jeg godt være interesseret at sælge i omegnen af den pris.
Den er med 80 GB harddisk. Har to controllere og en del spil, der også kan følge med. Bor i Vangede. |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1088 |
Ahhh jeg glemte at skrive at jeg minimum skal have 160 Gb. hdd.
80 Gb. er for lidt. Beklager. /Halsted |
|
![]() |
|
Toshi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Det er i orden 👍
|
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Hvis det ikke HDD'en i den gamle PS3 der er noget i vejen med, kan du bruge den i denne PS3.
Hvis det er HDD'en den er gal med, behøver du ikke købe endnu en PS3. |
|
![]() |
|
Drevet vil ikke læse spil og BD mere.
Jeg har generelt haft mistanke om at slimmodellen er produceret med billigere/ringere indmad. Min gamle FAT havde aldrig problemer ud over støjen. /Halsted |
|
![]() |
|
Jeg har fundet en 250 GB harddisk jeg kan smide i hvis du er interesseret? Det er en Western Digital (WD2500JB).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |