|
Samsung F9005 EPG fejl |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2015 kl. 11:27 |
|
Andre der oplever problemer med EPG/Guide på Samsung F9005?
Har opdateret til nyeste firmware og siden mangler jeg TV billede når jeg bruger EPG/Guide OG 9 ud af 10 gange er Guide ikke opdateret så faktiske udsendelser og guide passer ikke sammen - pænt irreterende
|
||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har også oplevet, at guiden ikke passer til de faktiske udsendelser på mit 9005, fx her overmidnat, men det har, mener jeg, kun været på DRs programmer og jeg tror, at fejlen ligger der.
For hvorfor skulle TV et lige pludselig konstruere andre programtitler? Det vil være for smart. På min separate optager, det har to tunere og smart TV, vistes de samme fejl. Så fejlen ligger ikke på apparaterne Ps det lille skærmbillede vises på min epg. Bruger du luft (antenne) eller kabeltv? Redigeret af bentpetersson - 01-Januar-2015 kl. 11:48 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
|
Underligt, fx skriver on-screen titel visningen lige pt. "De vildeste våben" på Discovery selv om det er "Wheeler Dealers" der bliver sendt og ikke noget billede i TV Guiden - kun et hvidt hjul der roterer på livet løs
|
||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
||
![]() |
||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|
Prøv lige at læse mine spørgsmål på min besked
|
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
På mit Sony tv har der heller ikke været korrekt epg siden i går aftes...
|
||
![]() |
||
|
Og nu hvor jeg sammenligner epg på mine forskellige enheder fremtræder også en række fejl, hvor det kun skrives Ingen informationer også på de udenlandske sendere.
Vi har Stofa fibernet. Ps. På mit køkken TV, der kører på luft og jord baseret, er der ikke problemer. Redigeret af bentpetersson - 01-Januar-2015 kl. 12:08 |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
|
Samme på mit samsung UH8205 med EPG i går...mht til cirkel der drejer rundt, du skal ind og fjerne alle de `kodede`programmer som du ikke bruger , der er en separat tråd om det herinde, når du har redigeret dem , så viser den tv billede igen i programguiden
|
||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||
![]() |
||
|
Har du også Stofa fiber? |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
|
Nej har yousee |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Ja, fjern Event kanalerne, Film kanalerne og alt andet der ikke bruges, så får du Mini TV. Det er en kendt fejl på You See at det ikke virker før de kanaler er væk. Har den rigtige EPG, men når der trykkes Info, er det forkert. Det må være årsskiftet der gør det. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Stofa har generelt problemer med korrekte oplysninger i EPG/TV-guide. Har fejlmeldt til tekniker.
|
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
|
Har også problemer her..
Yousee og Samsung ES8005 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |