recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: WD TV Live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: WD TV Live

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: WD TV Live
    Sendt: 02-Januar-2015 kl. 16:07
Jeg sælger min velholdte WD TV Live box. Den kan afspille alle film (også MKV og MP4) og musik formater og egner sig derfor rigtig godt til film, da den understøtter op til 1080P, DTS, og undertekster i diverse formater (inkl danske med æ,ø og å)
Har indbygget wifi, netstik, optisk indgang, hdmi udgang og kan selv hente film info og ratings ned fra nettet. Dette virker faktisk ret godt, og får ens film samling til at se lidt mere lækker ud...
Understøtter også Netflix, Youtube, Spotify, Deezer, Facebook osv osv - Har af disse kun brugt den til Netflix og dette virker perfekt.
Jeg har brugt mest til film, hvilket den gør fuldstændigt gnidningsfrit og i flot billedkvalitet.
Den er købt i Bilka februar 2013, kvittering, manual, ubrugt original fjernbetjening og original emballage medfølger. 
Virker naturligvis perfekt og står som ny. 
Jeg sælger den udelukkende grundet køb af Yamaha Bluray afspiller.

Nuværende nypris er 699 kr (samme som jeg gav for den i Bilka)

Sælges for 350 kr, eller højeste bud over..  Ingen bud under tak : )
Kan afhentes i allerød, alternativt kommer fragt oveni.

Redigeret af Jonas Baadsgaard - 06-Januar-2015 kl. 10:53
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 17:27
Den køber jeg gerne for 350 kr afhentet i allerød.
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 1882
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 17:27
Byder 350 pp
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 18:11
Hej og tak for jeres bud. Lader den lige køre en dag eller to endnu og ser om prisen kan presses lidt op.

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
thesos Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thesos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 18:32
400 PP hermed budt
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 18:58
hej ville det ikke være nemmest for alle hvis du sætter en sluttid på
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2015 kl. 19:20
Jo enig. Jeg lader annoncen stå til I morgen lørdag kl 18. Foretrækker afhentning hos mig i allerød, men vil dog stadig godt sende mod betaling af fragt.

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 12:53
Højeste bud til nu er 400 plus fragt.. Nogle højere ? Slutter kl 18 i dag

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 19:16
Højeste bud var Thesos.. Mail sendt..

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu