|
Profiler på Netflix på LG TV |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Marts-2014 kl. 10:32 |
Kan det virkelig passe at man ikke kan vælge profiler på netflix på et LG TV. Har lige købt 55LA641 og opdateret software, men kan ikke finde nogen steder man kan ændre profil.
Jeg har googlet mig frem til at man ved hjælp af en hulens masse tryk på piletasterne kan komme tilbage til login. Men det er alt for omstændeligt En af årsagerne til køb af TV var bl.a. at vi ikke ville bruge apple tv mere, men hvis ikke profiler virker så er det retur med det tv. Og hvordan er det så med de andre mærker. Savner generelt lidt info omkring hvordan streamingtjenesterne (primært Netflix, Viaplay og Youbio)virker på de forskellige TV. Kan i hvert fald konstatere at LG's netflix i mine øjne er et kæmpe tilbageskridt fra Apple TV- ikke kun pga. mangelende mulighed for valg af profiler - men også den generelle funktionalitet halter langt efter. Hvad siger I andre? Jesper |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jamen det aner jeg ikke med apple,, men på min LG mener jeg at der kun er en log on, men det er også rigeligt til mig.. kan godt se at hvis man er flere er det smart med bruger logon, det har nu aldrig strejfet min tanker,,, men min ikke det kommer, ellers spørg til dem om de gider lægge det på i næste update.
Redigeret af TommyF - 05-Marts-2014 kl. 16:23 |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Vi har heller ikke profiler på sønnens LG eller vores to 2013 Samsung modeller.
Da vi er 5. Så der ingen som ser Netflix via Smarttv delen. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Det er jo håbløst når man er flere der bruger Netfllx.
Er der nogen der har et overblok hvilke modeller der understøtter profiler direkte i Netflix (som på Apple tv) uden nogen form for Ninja tricks. Jesper |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Vi har 3 stk. UE32ES5505 i huset som er fra Samsung model år 2012 Men vi kan heller ikke vælge profiler når vi logger ind på appen i de forskellige tv... vores børn er ikke interesseret i at se voksen film.... samt vi er ikke interseret i at se Børnefilm ... Samsung kom nu ind i kampen og få opdateret den app. |
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Vi har to Sony tv, se signatur, der er de to profiler jeg har oprettet, når Netflix startlogo er færdigkørt. Ydermere er der endnu et "ikon", hvor der står "tilføj ny profil".
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
Hvor gammel er dine sony tv ? Samt hvilken version nummer er din netflix app ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Det ene tv er en 2013 model ( købt start januar 2014 ), hvor softwareversion hedder PKG4.491EUA/2013.2.4. Netflix version hedder nrdapp 2013.2.4, og derefter en masse andre tekstlinjer.
Det andet tv, X9005B er fra maj 2014, kan tjekke software på et senere tidspunkt.. Redigeret af JeTex - 04-Januar-2015 kl. 04:31 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Okay tak for info.. så er det nok fordi de kun er interesseret i de nye modeller, og glemmer så de gamle modeller fra 2012
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Kan også bekræfte, at Sony W828 har profiler.
|
|
![]() |
|
Nogle som har det på Samsung tv ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
sven andersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 6 |
Kun på et nyt 7505 samsung...der har jeg to profiler..
Min på de gamles LG fra 2011/2012 kan jeg også kun se mulighed for én profil... Rimmelig latterligt ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |