recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Salg af Canon printerpatroner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Salg af Canon printerpatroner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svenlind Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2009
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Salg af Canon printerpatroner
    Sendt: 03-Januar-2015 kl. 16:44
Hej,

Min "gamle", 5 år, printer og scanner Canon MP 990 er desværre kaput.
Jeg har derfor en del printerpatroner til salg. De passer naturligvis ikke til min nye printer Confused, så jeg har nogle originale patroner til salg:

1 stk 521 BK 9ml
1 stk sampak med 521 Cyan, 521 Magenta og 521 Yellow
2 stk 521 Gy

Patronerne er som sagt Canons originale og i original pakning, oprindelig ca. kr. 700. Sælges til ½ pris kr 350.

Derudover har jeg taget patronerne ud fra printeren, disse er i lidt blandet fyldningstilstand, men der er 2 stk 520 PGBK 19 ml, hvoraf den ene er helt ny. Jeg troede, at det måske var den, der var kaput.
Disse patroner følger med uden beregning.

Bemærk at patronerne også passer til ganske mange andre Canon printere.

Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 17:22
Kan det ikke betale sig at få printeren rep'et? Det lyder som en stor model? Og Canon kører med såkaldt "enhedspris" på reparationer. D.v.s. at uanset hvad den fejler, så koster det det samme. Kan f.eks. være 800,- men husker ikke nøjagtig, hvad prisen er.

M.v.h.
Til top
saaby Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér saaby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 09:13
Hvis du sælger i "dele" vil jeg gerne købe 1 stk 521 BK 9ml + 1 stk. sampak for 175,- incl. transport (koster lige under 300,- fra ny i dag).
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Kan det ikke betale sig at få printeren rep'et? Det lyder som en stor model? Og Canon kører med såkaldt "enhedspris" på reparationer. D.v.s. at uanset hvad den fejler, så koster det det samme. Kan f.eks. være 800,- men husker ikke nøjagtig, hvad prisen er.

M.v.h.

Tak for forslaget, det vil jeg huske/overveje til næste gang. Smile

Men jeg har nu bestilt en ny, og har besluttet at jeg vil have printer og scanner som 2 separate enheder. Den nye printer Canon iP7250 koster ca. kr 650 incl. 5 patroner. Et sæt ekstra patroner til denne printer koster ca. kr. 400 !. Så den bliver ikke repareret, hvis de 800 kr er rigtigt.

På den gamle enhed nægtede scanneren at fungere, selv om det var printeren der var i stykker. Angry

Mvh

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af saaby saaby skrev:

Hvis du sælger i "dele" vil jeg gerne købe 1 stk 521 BK 9ml + 1 stk. sampak for 175,- incl. transport (koster lige under 300,- fra ny i dag).

Jeg vil helst sælge samlet.

Men jeg kan se, at jeg oprindelig havde givet kr 573 for de oprindeligt nævnte patroner og ikke 700. Jeg var kommet til at lægge momsen til. Posterne på fakturaen var for en sjælden gangs skyld med moms.

Beklager, prisen er nu ændret til kr 275.

Mvh

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu