recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smart Wii / Alternativ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smart Wii / Alternativ

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Smart Wii / Alternativ
    Sendt: 04-Januar-2015 kl. 14:09
Vi har 3 Boxer kort, 2 til alm. tv, og et til et C+ tv, som vi bruger... både hjemme og i sommerhuset, dog mangler vi 2 kort, for at have det hele dækket.

det er faktisk irriterende, at skulle hive kort ud af væghængte tv hele tiden, især de der hænger på wirer, da du altid skal igang med waterpasset bagefter..

det er LANG tid siden jeg først læste om SmartWii, virker det stadig? virker det med boxer?

hvad skal jeg egentligt købe?

kan jeg købe en C+ version, og vil den så også virke med kort i mine alm. tv.

har lige nu 1 c+ tv og 2 alm der skal have kort, men har kun et alm. boxer kort der skal klones, da mit C+ sidder i sommerhuset. 

og er ligeglad med at købe på Amazon.De hvis det er nødvendigt.

er det egentligt lovligt? hørte det var, til lokal distribution af dit EGET tv, til dit EGET hjem.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 14:13
Hej Rasmusdc
Jeg har en brugt SmartWii med to kort hvis det har interesse?
skal lige sige jeg ved ikke om du kan bruge SmartWii.
det er denne jeg har

smartwi

Redigeret af svsommer - 04-Januar-2015 kl. 14:19
Mvh
Svsommer
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 23:38
den mangler lige et kort, men det er klart interessant. 

vil dog gerne høre hvis der er nogle der har det i funktion i dag.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4902
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 07:18
Det kører uden problemer hos mig.

Lige nu splitter den til 3 tv/bokse.

Den ene sidder i et Ci+ kort. Dog i et TV der ikke har T2.

Et andet sidder i en Sagem T2 boks og viser HD kanaler uden problemer.

Den har før klaret fire kort.

Med hensyn til dækning er den placeret centralt i mit hus på 130 kvm.

Kan klart anbefale den.

Til top
d19s Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Oktober-2008
Sted: Hobro
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér d19s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2015 kl. 10:22
går også i overvejelserne omkring smartWii..
mest pga vi har 7 fjernsyne i husstanden, og boxer kan jo kun levere 4 kort :-(
Hvordan ser det ud med lovgivningen på dette punkt?? ved godt jeg ikke må dele mine kort med andre, men hvad med, når det er intern i huset??

@svsommer har du solgt din, hvis ikke, hvad forventer du af pris??

Til top
kbking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-Januar-2008
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2015 kl. 12:44
Jeg bruger også smart wii og det kører ok, dog kan jeg ikke se nabolande kanalerne mere, kun med original kort.
Til top
juttt45 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-Marts-2015
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér juttt45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 11:22
har lige nu 1 c+ tv og 2 alm der skal have kort, men har kun et alm. boxer kort der skal klones, da mit C+ sidder i sommerhuset. 
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af juttt45 juttt45 skrev:

lige for at fjerne forvirringen, der er ikke forskel på kortet fra Boxer om det er til tv med CI eller CI+, forskellen ligger i selve cam modulet

har selv smartwii, dog den gamle version og den virker fint til 3 modtager, der i blandt et tv med CI+ modul

Redigeret af Hackerjac - 31-Marts-2015 kl. 12:29
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 18:43
Ellers er der Clone plus http://www.cloneplus.com/

Jeg ved dog ikke om det virker til Boxer

Redigeret af Thomas K - 31-Marts-2015 kl. 18:44
---------------------

Thomas K
Til top
jr1710 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Marts-2009
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jr1710 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2015 kl. 20:35
For at gøre forvirringen komplet ,så har jeg lige købt et Philips t-2 tv - overbevist om ,at jeg osse skulle investere 300kr i et CI+ modul.Men jeg puttede bare mit ældgamle boxermodul i (købt da TV2 blev kodet)-og Bingo ,jeg kan se både HDkanaler og nabokanaler.Fatter ikke en dyt.Jeg har fået tudet ørerne fulde med at jeg skulle have et nyt modul ,når jeg købte T2 tv.
JR
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 719
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 08:42
Boxer TV har droppet CI+ i hvert fald indtil videre.
Til top
jr1710 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Marts-2009
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jr1710 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2015 kl. 13:33
Ok såforstår jeg det bedre.
JR
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu