|
Chromecast + Youtube admin settings? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mercu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2010 Status: Offline Point: 357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2015 kl. 17:09 |
Efter en lille måneds tid med denne fantastiske lille dims, er jeg stadig slemt begejstret for de muligheder den giver.
Den anden dag fandt jeg ud af at alle som er på samme wifi kan tilføje til "TV-køen" eller playlisten om man vil. Desværre kan alle også vælge "afspil nu" hvormed alle de øvrige sange i køen bliver sprunget over. Denne lille ting er som sådan ikke et problem hvis man sidder roligt hjemme og snakker over en kop kaffe, men hvis der er alkohol involveret, bliver denne feature hurtigt irriterende, da alle mener deres sang er den helt rigtige at spille NU. Derfor tænkte jeg om nogle af de mange kloge brugere herinde, ved om man kan ændre indstillingerne således alle undtagen admin kun kan tilføje til "køen"? |
|
Samsung LE32R87BDX 32"
Supra Kabler Popcorn hour A-200 m. 1tb hdd Synology DS410 2x 2tb seagate 5900rpm PS3 40gb FAT |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |