|
Onedrive og lumia635 |
Besvar |
Forfatter | |
svsommer
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-November-2014 kl. 07:00 |
Hej
Når jeg prøver at åbne onedrive delt fil fra en ven for jeg fejl Kan ikke downloades du har ikke tilladelse til at downloade denne fil. mangler jeg en indstilling på telefonen? |
|
Mvh
Svsommer |
|
svsommer
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen der kan hjælpe?
|
|
Mvh
Svsommer |
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er jo ikke megen info i din 1. besked ;-)
Kan du åbne/downloade filen på en comuter? Har du adgang til andre, af samme type, filer delt af din ven? Det kan jo være du ikke har tilladelse til at se filen eller at din telefon ikke understøtter filtypen. Mvh BS
|
|
svsommer
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
jeg har ingen problem med at åbne den på min computer. og det har jeg heller ikke de første to gange jeg åbner den på min mobil. skal så lige sige vi er flere der ikke kan (jo de to første gange) |
|
Mvh
Svsommer |
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken filtype er der tale om?
Mvh BS
|
|
svsommer
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh
Svsommer |
|
svsommer
Funktioner
Tak(0)
|
ingen der deler Onedrive filer?
|
|
Mvh
Svsommer |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |