recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Multirums musik (med betjeningsknapper)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Multirums musik (med betjeningsknapper)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tommat Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Oktober-2014
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Multirums musik (med betjeningsknapper)
    Sendt: 07-Januar-2015 kl. 20:10
Hej
Her hjemme leder vi efter en multirums musik løsning, og der findes efterhånden et stort udvalg. (Sonos, Denon Heos, Panasonic, Samsung osv.)
Men jeg kan ikke forstå tanken omkring, at skulle finde sin telefon frem hver gang der skal fortages et nyt valg. Hvorfor er der ikke flere betjeningsknapper på enhederne, jeg vil kunne tænde for radioen på enheden med et enkelt tryk, og evt. kunne skifte nummer ved et enkelt tryk, findes det ikke??

Rigtig interessant er Bose som i deres multirums system har 6 fysiske valg knapper, det kan jeg lide. Men de har ingen mulighed for tilslutning til eksisterende anlæg i stuen.
Men hvad jeg jeres oplevelse med feks. Sonos har skal telefonen hele tiden findes frem, ved godt det er uundgåelig når der skal søges efter musik.

Findes der andre systemer? Pris er ikke så vigtig, måske bare ikke lige B&O priser… 
MVH
Tom
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 20:28
Sosos har knapper til nogle få funktioner.

Men har aldrig brugt dem. Syntes det er super nemt at lige betjene på ipad iphone.

Syntes det er dejligt med ipad'en. Den giver dejligt overblik . Alt det får man ikke ved knap betjening.

På badeværelset har jeg købt en ældre sonos controller med knapper for at kunne betjene sonos under besøg der.
Til top
iballan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2006
Sted: Aalborg
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iballan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 20:48
Jeg er fuldstændig enig med dig.

Af samme grund har jeg købt nogle squeezebox boom til mit squeezebox setup.

Der er 5 favoritknapper, forrige, næste, play og pause. Der er også er lille display med tilhørende jog-hjul. Min boom er i samme zone som mine andre squeezeboxes, og ofte er Boom skruet ned, og bruges "bare" som betjening.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu